.

Vraag

Inconsistente UID's

  • 20 February 2012
  • 2 reacties
  • 1039 Bekeken

Badge
Na het plaatsen van mijn Simyo simkaart in mijn Galaxy S Plus werd ik geconfronteerd met de melding "System UID's Inconsistent" en werd gezegd dat ik mijn data partition moest schoon vegen. Ik kon alleen doorgaan door op "I feel lucky" te klikken. Nu wil Googl+ niet meer synchroniseren en kan ik geen app's van Market installeren etc. Wat is hier aan de hand? En hoe kan ik dit verhelpen? Help!

2 reacties

Badge +3
wat ik zo snel kan vinden dat dit veroorzaakt door bepaalde apps.
In /data/system/uiderrors.txt zou moeten staan welke apps problemen leveren. Als je deze verwijderd en dan eventueel de telefoon weer uit en aan zet.
Is een van de oplossingen beschreven is http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=846707

Staan je accounts nog wel in de telefoon, bij instellingen en account- en sync. instel. ?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Helene,

Ik heb even op internet gezocht naar de melding die krijgt. Het lijkt op een melding die je besturingssysteem aangeeft. Volgens mij is dit software gerelateerd. Ik heb niet zo snel een oplossing kunnen vinden. Misschien dat iemand anders je kan helpen hiermee. Het is in ieder geval niet vanuit Simyo op te lossen. Ik zou hiervoor een zoekmachine gebruiken.

Groetjes,

Alex

Reageer