.

Beantwoord

Hoe verander ik mijn pincode?

  • 18 August 2018
  • 9 reacties
  • 332 Bekeken

Reputatie 1
Badge
pincode op je mobiel veranderen , kan dat. Zit pas op simyo ,
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 August 2018, 18:26

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kleppertje,

Dit is mogelijk via je eigen telefoon . De pincode is dan persoonlijk en de juiste staat dan niet meer op Mijn Simyo.
Via de toestelhulp kan je zien hoe je het moet aanpassen alleen zou ik het niet aanbevelen.

Fijn weekend nog!
Reputatie 1
Badge
Hoi Maikel bedankt voor jou berichtje maar ik heb een seniorentelefoon
alleen bellen en sms , geprobeerd maar nee fout moet toch het oude nemen
jammer kan het ook ergens anders dan gedaan worden en is dat mogelijk
vr Gr kleppertje
Goedendag Kleppertje

Kunt U even vermelden welk merk en type telefoon U hebt? Dan kunnen we als medeklant met U meedenken en zoeken naar de oplossing
.
Reputatie 1
Badge
Hallo. Het is een fysic senioren telefoon alleen sms en bellen , heb je hier wat aan deze informatie
vr Gr kleppertje
Bedankt Kleppertje, ik heb gezien dat er 3 soorten zijn. Ik en anderen gaan met deze informatie op zoek.
kan het ook ergens anders dan gedaan worden en is dat mogelijk

En wordt het niet gevonden dan kan het met (bijna) elke (smart)telefoon.
Hoi Kleppertje.

Via deze handleiding, pagina 52.....(10.11) kom je uit bij Beveiliging.
Bij pincode 1 kun je dat opheffen of wijzigen.

Zorg er wel voor, Maikel geeft het al aan, dat je een kopie bewaard mocht je de juiste (ingesteld door jou) vergeten.

Groetjes,
Friesian
Reputatie 1
Badge
Hallo Frisian ik heb het gezien en doorgelezen , maar ik weet niet hoe dat moet
mijn dochter komt morgen die laat ik er naar kijken , of zou ik ook de klantenservice
kunnen bellen , alvast hier voor h dank voor jou berichtjes aan mij Vr Gr Kleppertje
Hallo Frisian ik heb het gezien en doorgelezen , maar ik weet niet hoe dat moet
mijn dochter komt morgen die laat ik er naar kijken , of zou ik ook de klantenservicekunnen bellen , alvast hier voor h dank voor jou berichtjes aan mij Vr Gr Kleppertje

Hartstikke goed idee om Uw dochter ernaar te laten kijken. Voor de zekerheid attendeer ik U meteen even op de Service(pagina) bovenin. Daar staan de verschillende contactmogelijkheden waaronder ook bellen.
Optie 5.

Op dit topic, Uw vraag, volgt nog een reactie van de moderator, een Simyo-medewerker.

Fijne avond en zondag gewenst.

Reputatie 7
Badge +10
Hi Kleppertje,

Ik snap dat je je pincode wil wijzigen in iets dat makkelijker te onthouden is 🙂 Toch wil ik je, net zoals de rest, aanraden om de pincode op Mijn Simyo te behouden. Deze code staat namelijk netjes op Mijn Simyo vast, zodat je 'm nooit echt kunt kwijtraken. Zodra je de pincode wijzigt op je mobiel, is er een kans dat je de pincode kwijtraakt. Dan kunnen wij helaas ook niets meer doen om 'm te achterhalen. Ik zie dat Friesian de handleiding heeft meegestuurd, maar het is compleet begrijpelijk als je dit wil laten doen door je dochter. Als je haar de handleiding laat zien zoals hij hier gepost staat, komt ze er vast uit!

Hou je ons op de hoogte?

@ Maikel en Friesian, dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer