.

Beantwoord

Hoe Nokia 1680 te unlocken

  • 14 February 2013
  • 5 reacties
  • 1698 Bekeken

Hoi. Ik heb van de week een prepaid simyo kaartje besteld en vandaag ontvangen. We wilden deze in een Nokia 1680 stoppen, zodat onze zoon deze kan gebruiken op school. Helaas accepteert de Nokia het kaartje niet, waarschijnlijk omdat T-Mobile deze gelocked heeft, zodat alleen een kaartje van T-Mobiel erin kan. Dat wil ik dus niet 🙂 veels te duur en slecht netwerk.

Wie kan mij helpen ? Ik heb IMEI nr e.d. moet alleen een 'box serial' hebben ?
icon

Beste antwoord door Alex 15 February 2013, 12:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +1
Google ff zo heb ik ook ooit mijn code gevonden voor een oude Nokia, een paar jaar geleden, heb je de telefoon echter zelf aangeschaft bij t-mobile zijn ze verplicht op aan vraag je de code kosteloos te geven
Google ff zo heb ik ook ooit mijn code gevonden voor een oude Nokia, een paar jaar geleden, heb je de telefoon echter zelf aangeschaft bij t-mobile zijn ze verplicht op aan vraag je de code kosteloos te geven


Dank je. Heb ik ook al geprobeerd, maar heb niets kunnen vinden. De 1680 komt op veel sites niet voor, is mijn ervaring. Maar ik blijf zoeken. Bedankt voor je reactie.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum contantjp,

Als het toestel ouder is dan 1 jaar zal de provider waarvan het toestel afkomstig is de simlock er gratis af moeten halen. Als je contact opneemt met je vorige provider, kunnen ze je vertellen wat je moet doen. Op de website van T-mobile kun je ook informatie vinden over hoe je de simlock kunt verwijderen.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Bedankt voor de tip erickiel.

Groetjes,

Alex
Ok. Bedankt Alex. Ik ben nu iets verder. Ik moet nu een beperkingscode invoeren ? Heb jij toevallig enig idee hoe ik hier aan kan komen ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi contantjp,

Als ik je vraag Google kom ik opdeze website instructies tegen. Maar ik weet niet of dit de oplossing is. Anders zou je zelf nog even moeten Googelen.

Mocht het lukken, hoor ik het graag. Succes.

Groetjes,

Alex

Reageer