.

Een ander toetsenbord typt fijner?

  • 24 August 2017
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Op mijn Samsung telefoon toetsenbord gebeurt het nog weleens dat woordvoorspelling en kleine toetsen tot een nukkige woorden kan leiden. En om dit lijden te voorkomen heb ik Gboard of Swiftkey toetsenbord erop gezet. Herkennen meer mensen dit en prefereren jullie een ander keyboard?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hey Friesian,

Jammer dat het normale toetsenbord soms wat foutjes oplevert. Bevalt het Gboard toetsenbord en de Swiftkey tot zover? Minder snel foutjes?

Zelf heb ik niet zoveel problemen met mijn iPhone als het gaat om het toetsenbord. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die hier tegenaan lopen.

Groetjes,
Caspar
Persoonlijk vind ik het SwiftKey toetsenbord het fijnst. Samsung toetsenbord heeft kleinere toetsen op het oog en daarmee is de kans op een fout al eerder gemaakt.

En soms is regelmatig. 😕

Zowel Gboard als SwiftKey leren daarbij ook van de gebruiker. In principe bevallen ze allebei maar steeds switchen doe je niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal!

Kijk, hier word ik blij van. Ik heb Swiftkey nooit geprobeerd maar ik zal 'm downloaden en uittesten. Ik laat jullie weten wat ik ervan vind 😃 Ik heb zelf ook een Samsung namelijk.

Groetjes,
Jihane
En @Jihane wat zijn je bevindingen..? Als moderator hebben jullie graag feedback. ..
DUS..🤔 😉 en hoe ziet het eruit bij anderen?
🤓 🤔
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Friesian,

Ik vind mijn iPhone toetsenbord prima werken. :D

@ Jihane, al uitgetest?

Groetjes,
Asma

Reageer