.

doorschakelen


Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
ik heb mijn sim gewisseld voor een microsim voor genruik in een Ipad.
hoe kan ik nu mijn telefoontjes laten doorschakelen naar een ander telefoonnumer?

12 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Jol,

Welkom op het Simyo forum!
De meeste mobiele toestellen kunnen door middel van het toestelmenu worden doorgeschakeld.

Wanneer dit niet mogelijk is, kunt u de volgende code(s) gebruiken:
Voor alle oproepen doorschakelen:
Activeren: *21*telefoonnummer# [zend]
Annuleren: #21# [zend]
Status opvragen: *#21# [zend]

Voor het doorschakelen van oproepen indien niet beantwoord:
Activeren: *61*telefoonnummer*aantal seconden# [zend]
Annuleren: #61# [zend]
Status opvragen: *#61# [zend]
Vervang ‘aantal seconden’ door het aantal seconden waarna doorgeschakeld moet worden; dit kan in intervallen van 5 seconden.

Voor het doorschakelen van oproepen indien het toestel uit staat of zich buiten bereik van het netwerk bevindt:
Activeren: **62*telefoonnummer# [zend]
Annuleren: #62# [zend]
Status opvragen: *#62# [zend]

Voor het doorschakelen van oproepen indien in gesprek:
Activeren: *67*telefoonnummer# [zend]
Annuleren: #67# [zend]
Status opvragen: *#67# [zend]

Wanneer u alle doorschakelingen tegelijk wilt annuleren, toetst u ##002# [zend] in. Hiermee worden alle doorschakelingen geannuleerd.

Het activeren, deactiveren of controleren (status opvragen) van een doorschakeling is kosteloos. Zodra u wordt gebeld en het gesprek wordt doorgeschakeld naar een door u opgegeven telefoonnummer, betaalt u de kosten vanaf uw telefoon naar het andere nummer.

Groetjes,

Manisha
Ik wil de *62*telefoonnummer# [zend] code gebruiken, maar wat ik ook probeer, ik krijg telkens de melding:
Fout bij uitvoeren verzoek
onbekende fout
activering installing mislukt
Badge +2
Beste hade,

wij adviseren je eerst even ##002# [zend] in te toetsen. Hierna kan je weer proberen om *62*telefoonnummer# [zend] in te toetsen. Laat ons even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie
Helaas, dat (##002#) had ik al geprobeerd, maar ook daarna krijg ik met de *62*telefoonnummer# [zend] code nog steeds:
Fout bij uitvoeren verzoek
onbekende fout
activering installing mislukt
Reputatie 5
Badge +10
Hoi hade,

Ik heb contact opgenomen met de technische dienst. Kun je eens **62*telefoonnummer#[zend] proberen? Graag hoor ik of het nu wel lukt?

Overigens is het niet mogelijk om je voicemail als telefoonnummer in te voeren.

Ik heb meteen de reactie van moderator Manisha aangepast. Het wordt namelijk verkeerd gecommuniceerd via onze website. Waarvoor excuses.

Groetjes,

Alex
Okidoo! het werkt nu.
Bedankt!
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling hade.

Goed om te horen :)

Groetjes,

Alex
Badge

Kan op samsung s7 niet doorschakelen. Alle mogelijkheden met * en # geprobeerd volgens aanwijzingen hier. Verbindingsprobleem of onjuiste mmi code.

Uitschakelen lukt alleen met #21 zend om zeker te zijn dat de telefoon niet al is doorgeschakeld.

Geprobeerd met toetsen en met aanwijzingen op android

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Hans3643,

 

Super onhandig dat het niet werkt! Kun je proberen of het volgende misschien toevallig werkt: 

*21*telnummer en geen hekje maar direct bellen.

 

Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes,

Daisy

 

Badge

Dag Daisy, jij bent echt slim!

Heb het geprobeerd en het lukt. Merkwaardig dat ik het laatste hekje achterwege moet laten, ook bij uitzetten. In de gebruiksaanwijzing staat daar niets over.

Bedankt en geniet van deze mooie dag, hopend op een zonnetje

Een groet van Hans

Badge

Trouwens de toevoeging voor de * seconden werkt niet. Heb het geprobeerd en hij schakelt nu gewoon na lange tijd (30 seconden?) door.

Is voor mij goed.

Succes verder Daisy

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Hans,

 

Goed om te horen dat het is gelukt en ook bedankt voor de terugkoppeling! 

Ik wens jou ook nog een hele fijne dag verder. :)

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer