.

Beantwoord

Data sense windows phone 8

  • 8 February 2013
  • 29 reacties
  • 21291 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Badge
Deze week de zogenaamde Amber update ontvangen op mijn Lumia 620, en ja DataSense is geactiveerd. Het geeft onder voorbehoud het data gebruik weer en hoeveel dagen te gaan voor de volgende termijn.
Je kan doorschuiven naar een scherm met Verbruik, daar word grafisch getoond hoe groot de hap uit de taart is die je inmiddels hebt genomen :-)
Nog inzichtelijker is de lijst met apps en hoeveel data er per app gebruikt is.
Helaas staat in die lijst de al meer dan 6 maanden aangekondigde simyo app niet bij.

Simyo heeft op de startpagina een lauwerkrans waar ze door de een of andere als eerste worden beoordeeld. In het geval van de apps om je data en telefoon gebruik te controleren zal het meer een rouwkrans zijn. Die apps en de beschikbaarheid ervan zijn indien ze beschikbaar zijn ver onder de maat.

Op mijn android tablet die uitvoering geĂŻnstalleerd en dat is gewoon schrikken wat een kale uitvoering het is.
En is het zo moeilijk om de ontwikkelaar van de Windows Phone app, Simmiestatus, te benaderen en te betalen voor zijn code en die gratis en volledig ter beschikking aan Simyo klanten te stellen?
Badge +8
Deze week de zogenaamde Amber update ontvangen op mijn Lumia 620, en ja DataSense is geactiveerd. Het geeft onder voorbehoud het data gebruik weer en hoeveel dagen te gaan voor de volgende termijn.
Je kan doorschuiven naar een scherm met Verbruik, daar word grafisch getoond hoe groot de hap uit de taart is die je inmiddels hebt genomen :-)
Nog inzichtelijker is de lijst met apps en hoeveel data er per app gebruikt is.
Helaas staat in die lijst de al meer dan 6 maanden aangekondigde simyo app niet bij.

Simyo heeft op de startpagina een lauwerkrans waar ze door de een of andere als eerste worden beoordeeld. In het geval van de apps om je data en telefoon gebruik te controleren zal het meer een rouwkrans zijn. Die apps en de beschikbaarheid ervan zijn indien ze beschikbaar zijn ver onder de maat.

Op mijn android tablet die uitvoering geĂŻnstalleerd en dat is gewoon schrikken wat een kale uitvoering het is.
En is het zo moeilijk om de ontwikkelaar van de Windows Phone app, Simmiestatus, te benaderen en te betalen voor zijn code en die gratis en volledig ter beschikking aan Simyo klanten te stellen?



Hoi dombo,

Wat jammer om te horen dat jij de mogelijkheden die wij op het moment bieden te mager vindt. De apps zijn natuurlijk nog in ontwikkeling, en zouden veel meer functionaliteiten moeten krijgen.
De lauwerkrans die we gekregen hebben, is die van Beste mobiele provider van Nederland volgens de Consumentenbond. Daar zijn we heel trots op. Misschien zijn apps niet het belangrijkste voor die prijs. Toch werken we ook daar aan.
Wij hebben ervoor gekozen om onze eigen app te ontwikkelen. Het staat je natuurlijk vrij om iedere app die je prettig vindt te gebruiken en aan te raden aan andere gebruikers. En met de mogelijkheid om van Data Sense gebruik te maken, heb je zo'n app al haast niet meer nodig. Mooi dat toestelfabrikanten daar nu zelf mee komen. :)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 2
Badge
Hallo daar,
Is er inmiddels al meer bekend over wanneer de Simyo-app voor Windows Phone gelanceerd wordt? (ik heb een Nokia Lumia 800, met Windows Phone 7.8)
Badge +6
Hallo daar,
Is er inmiddels al meer bekend over wanneer de Simyo-app voor Windows Phone gelanceerd wordt? (ik heb een Nokia Lumia 800, met Windows Phone 7.8)


Hoi Marjonx,

Welkom op het forum!
Helaas is er nog geen datum bekend wanneer de app te downloaden is voor windows phone.

Reageer