.

Beantwoord

Waarom werkt de nieuwsbrief 'Vakantietips van Simyo' niet?

  • 13 August 2016
  • 3 reacties
  • 338 Bekeken

Badge
Kreeg vanochtend de nieuwsbrief 'Vakantietips van Simyo'. Leuke opzet, stimulerend om verder te gaan, qua inhoud verdiende hij dus het 'groene duimpje' waarin onderaan de mail gevraagd werd, alleen.... de link in de nieuwsbrief werkt niet (myclang.com wordt niet geladen). Dit soort storingen zijn buitenkantoortijd niet via de klantenservice door te geven, vandaar dat ik teruggevallen ben op dit medium.
icon

Beste antwoord door Ilias 15 August 2016, 09:26

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Gea-v-B,

Enorm leuk dat je onze nieuwsbrief als goed ervaart! Wij zijn in ieder geval enorm blij met het groene duimpje! Dat stimuleert ons om het beter te doen.

Wel vervelend dat de link niet werkt. Ik heb het zojuist vanuit mijn computer geprobeerd en daar werkt de link wel. Kun je proberen de cookies te verwijderen en het nogmaals te proberen? Eventueel raad ik je aan om een andere webbrowser te gebruiken dan die je nu gebruikt. Het liefst Google Chrome.

Laat je weten als je het hebt geprobeerd? Als het niet werkt dan wil ik graag de volgende informatie van je weten:

  • Wat is de webbrowser die je hebt gebruikt?
  • Doe je het via de computer of via de mobiele telefoon?

Groetjes,
Ilias
Badge
Goedemiddag,
Mijn opmerking was vooral om aan te geven dat 's ochtends, toen ik de nieuwsbrief in mijn postvak vond, hij niet te openen was. Pas later op de ochtend was dat wel mogelijk. Er was dus een foutje bij de server. Mijn opmerking was dus vooral een berichtje ter informatie. Wat jullie er verder mee doen moet je zelf weten, maar het is natuurijk wel een puntje van aandacht. Niet iedereen neemt de moeite om het later weer te proberen en smijt hem direct in de bittenbak.

Maar nogmaals, leuke nieuwsbrief en ik hoop dat het volgende keer geen problemen geeft.

Groet, GĂ©
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gea-v-B,

Je feedback stellen we op prijs! 🙂 Dankjewel! Ik zal er zeker op letten, de volgende keer.

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer