.

Beantwoord

Ik kan niet meer op mijn oude Forum-account. Wat nu?

  • 24 March 2017
  • 7 reacties
  • 226 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb net via een ander mailadres ingelogd op het Forum, want ik kwam er niet op met mijn huidige inloggegevens.
Er werd toen aangegeven dat ik kon inloggen of dat ik opnieuw mijn gegevens kon aanvragen. Nu is die laatste optie geen mogelijkheid, omdat je dan terecht komt bij het opnieuw aanvragen voor inloggegevens van Mijn Simyo en niet voor het Forum.

Klopt dat?

Groeten,
JCG_1981
icon

Beste antwoord door Ray 24 March 2017, 18:37

Bekijk originele reactie

7 reacties

De inlog gegevens van het forum en je MijnSimyo zijn identiek... Aan de hand van die gegevens kunnen de moderators namelijk zien om wie het gaat en hoeft de klant geen persoonlijke gegevens te sturen via een privebericht.

Je logt overigens in met je 06 nummer en een wachtwoord.
Badge
Dat heb ik meerdere keren geprobeerd, maar bij het Forum gaf men aan dat de combinatie niet overeen kwam (terwijl ik dit op automatisch invullen/onthouden heb staan op mijn systeem)
Maar je bent nu ingelogd op het forum.. Dat is toch wat je wilde?
Reputatie 6
Badge +4
@Ray
Dat is een prima antwoord aan JCG-1981
"Maar je bent nu ingelogd op het forum.. Dat is toch wat je wilde?"

Als je niet ingelogd bent kun je ook niet reageren op dit forum dus probleem opgelost.

Ik kijk regelmatig naar de vragen (en antwoorden) hier op het forum en wilde toch ook even reageren.

Fijne dag verder
Frida
Badge
Dat klopt, maar ik wilde liever ingelogd staan onder mijn oude inloggegevens waar ik nog meer berichten op het Forum had staan.
Ben je van telefoonnummer veranderd? Misschien kan een moderator je accounts dan samenvoegen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi JCG_1981,

Balen dat je niet kunt inloggen op je oude account! :(

Ray komt met een heel goed punt. Kan het zijn dat het nummer waar je vorig account aan is gekoppeld is komen te vervallen? Zo ja, dan zou ik je graag willen vragen om je gebruikersnaam. Ik zorg er dan voor dat je huidige aansluiting hieraan wordt gekoppeld. Op deze manier kun jij je oude account blijven gebruiken. Vind je dat goed?

@ Ray en Frida, bedankt! :D

Groetjes,
Asma

Reageer