.

Zou het een goed idee zijn om gegevensvermelding (sim only/prepaid, merk/type telefoon) Stockholm te maken?

  • 14 June 2018
  • 3 reacties
  • 378 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Omdat wij als helpende niet kunnen beschikken over alle informatie zoals jullie het webcare-team, te begrijpen logisch, zou het m.i. wel fijn zijn als we wat basisinformatie zouden hebben.
Het zou fijn zijn, lijkt me, als er een opvallende tip op de forumpagina, een Stockholm topic zou zijn met daarin het advies aan de klant om basisinformatie in het profiel te zetten.

Ook zou deze tip bijvoorbeeld bij de start van een topic vermeld mogen worden.
Kijk ook maar naar dit van Ron H.
Vaak kan essentiรซle informatie het verschil maken.

Edit.
Stockholm moet zijn sticky - woordsuggesties bah.๐Ÿ˜†

Ik zou graag wat meer basisinformatie hebben over de topic-starter.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hoi Friesian,

Jij en Ron H snijden een goed punt aan! Het zou mooi zijn als jullie als forum experts, en andere klanten die hun steentje bijdragen wat meer informatie zouden hebben. Ook zijn de vraagstellers hier zelf bij gebaat natuurlijk! :)

Ik ben aan het kijken of we het welke diensten gebruik je? veld in de profielpagina verplicht kunnen maken en wellicht ook de tekst in het nieuw topic veld kunnen aanpassen. Hier volgt later meer over!

Bedoel je met een Stockholm topic zoiets als het Hoe werkt het Simyo Forum topic?

Groetjes,
Thomas
Nee Thomas, dat is een ander veel bekender Waarom tob ik? Vraag Sean maar.naar WhatsApp foute onlogische zinnen.๐Ÿ˜† Woordsuggesties kuren..

Of nog erger DIT, nietwaar @Angela ?๐Ÿ˜‚(Sorry Angela, ben een beetje in een stoute bui๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜†)
Reputatie 6
Badge +4
Nee Thomas, dat is een ander veel bekender Waarom tob ik? Vraag Sean maar.naar WhatsApp foute onlogische zinnen.๐Ÿ˜† Woordsuggesties kuren..

Of nog erger DIT, nietwaar @Angela ?๐Ÿ˜‚(Sorry Angela, ben een beetje in een stoute bui๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜†)


Hahaha! Zou DIT nog steeds het geval zijn? 🙂 ..

Reageer