.

Zomaar postitief

  • 14 April 2018
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Actief Simyaan
  • 54 reacties
Dagelijks heb ik voor mijn werk te maken met (zelfstandige)ondernemers veelal ontevreden, gelukkig lang niet allemaal, maar toch een hoop. Het probleem ligt altijd aan de klant, de eisen van de kritische comsumente en nooit aan de presentatie van de winkel, medewerker of het goed luisteren naar de klant door de betreffende medewerkers, ook wel bedrijfsblindheid genaamd. Ja de consument is voor geïnformeerd en heeft vrije markt keus, en kan kiezen uit concurrendere prijs aanbieders, ongeacht het product, of dienst. Waarom dit op Simyo forum moet; Niet omdat ik recent heb gewonnen(maar wat ik wel zeer waardeer uiteraard) maar ik vindt het fantastisch te merken via sociale media en forums hoe actief Simyo omgaat met haar klanten, positieve en negatieve berichten worden snel, vriendelijk en behulpzaam opgelost. Dit in tegenstelling tot veel andere bedrijven. Het invullen van een angequette en vervolgens een terugkoppeling viaeen persoonlijke kaart geeft mij echt het idee dat simyo anders is... ze luisteren en laten dit ook zien. Bundels zijn ondertussen meermaals aangepast in het voordeel van ons (wij klanten) en feedback wordt geannaliseeerd. Ik zeg goed bezig simyo, Ga zo door met het samenwerking met jullie gebruikers en beide genieten het voordeel hiervan.

goed weekend!

2 reacties

Beste stn.

*Ik wilde iets schrijven, Quote, via tablet, maar lukt niet. Dus dan maar lapto(b😉)p.
Dagelijks heb ik voor mijn werk te maken met (zelfstandige)ondernemers veelal ontevreden, gelukkig lang niet allemaal, maar toch een hoop. Het probleem ligt altijd aan de klant, de eisen van de kritische comsumente en nooit aan de presentatie van de winkel, medewerker of het goed luisteren naar de klant door de betreffende medewerkers, ook wel bedrijfsblindheid genaamd.

In je profiel lees ik wat meer info, retail en dergelijk.
Er zijn ook nog tal van andere ondernemers, mensen die ik ken, mensen zoals ik. Ondernemers die pech hebben in het leven. Geconfronteerd worden met regelgeving die een gevoel geeft van diefstal.

Ook al heb je een leuk topic gemaakt met goede punten, goede argumenten. Er zijn ook ondernemers die meer dan een goede reden hebben voor ontevredenheid.

Simyo heeft in mijn ogen positieve punten maar ook negatieve. En om eerlijk te zijn.....ik houd niet van zwetsen. In mijn ogen komt bescheidenheid vaker van pas. De negatieve punten zouden gewoon niet moeten bestaan.

Maarja,who's perfect?
Reputatie 5
Badge +5
Hoi stn,

Kijk, dit maakt me nou blij! Bedankt voor je positieve bericht, zo begint mijn week goed! 🙂

We vinden het super belangrijk dat al onze klanten een fijne ervaring hebben als ze contact met ons opnemen. De meeste mensen nemen niet zomaar contact op met een klantenservice, maar hebben vaak een vraag of zelfs een probleem. Dan is het volgens ons het belangrijkste dat we een luisterend oor geven en een goede oplossing bieden waar mogelijk. Super fijn om te lezen dat dit je zo is opgevallen, we doen ons best!

@ Friesian, niemand is natuurlijk perfect, het is juist de kunst om hier goed mee om te gaan. 😉

Groetjes,
Els

Reageer