.

Beantwoord

Zijn jullie tevreden over simyo? waarom wel/niet?

  • 23 April 2013
  • 91 reacties
  • 17160 Bekeken

Badge
Ik ben met bellen wel tevreden maar internet is te traag.
Internet in het buitenland zijjn ze al heel lang mee bezig maar komt niet van de grond.

Helaas roepen ze vaak wat met een datum. Maar elke keer is er uitstel.
Mijn vriendin en ik hebben beide simyo, het is goedkoop en met bellen niet vaak problemen.
Als ze klaneten willen houden moeten ze wat aan internet doen en geen loze dingen roepen.

Wat is jullie ervaring?
icon

Beste antwoord door Alex 25 April 2013, 17:16

Bekijk originele reactie

91 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi meeuw,

Het klopt wat je zegt. Als gebruiker kun je zelf ook antwoorden markeren als er nog geen antwoord gemarkeerd is. Wat we echter merken is dat we vaak de oplossing bieden in onze reactie. We krijgen dan helaas niet altijd respons van de klant terug. Indien het van toepassing is, kunnen we wel het gemarkeerde antwoord ongedaan maken en een andere reactie markeren.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hoe moeilijk kan het dan zijn om te stellen : Na een week (of 2 weken) geen bericht terug, dan is het beantwoord.
Oplossend denken.
Nu moet de klant moeite gaan doen om te filteren. Via google of forum zoeken kom je op topic : beantwoord. Terwijl de gehele kwestie nog loopt.

En kan die vragen lijst uit, heb hem al 6 keer ingevuld.
Badge
Op zich tevreden, totdat ik vorige week ineens een reking kreeg van 180 euro wegens hoogverbruik van internet. Heb helemaal niks verbruikt, maar je moet het bedrag betalen wil je weer bereikbaar kunnen zijn.

Klantenservice is echt prut, welke klachtenservice is maar van 9 tot half 6 bereikbaar via de telefoon en is het hele weekend gesloten!!!!!! En als je belt sta je minimaal 10 min in de wacht en wordt je niet eens netjes geholpen, krijg geen antwoorden op mijn vragen en ik moest maar een klachtenformulier invullen.

5 dagen later ben ik nog steeds niet bereikbaar, terwijl mij dat vanmiddag wel beloofd is, maarja telefonisch contact opnemen lukt morgen pas weer, via forum wordt je ook niet echt geholpen, krijg wel een reactie waar ik niks aan heb en hoor daarna niks meer. Kan dus nog steeds niet bellen!

Heb jaren bij Vodafone gezeten en altijd super geholpen, maar ivm de lage prijzen bij Simyo ben ik overgestapt, gelukkig is mijn contract binnenkort afgelopen en dan ben ik heeel snel weg hier. Je wordt alleem maar opgelicht, niet geholpen en dat noemt zich de beste provider van 2013 en is er nog trots op ook. Ik vraag mw af wie er in dat panel heeft gezeten.

Echt geen aanrader! Ben er helemaal klaar mee!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi dfu,

In dit topic heb ik al proberen uit te leggen waarom het zo lang duurde voordat je weer aangesloten werd.

Als je wilt kan ik wel nagaan voor je welke collega van mij je niet netjes te woord heeft gestaan aan de telefoon. Je kunt dan een privébericht sturen met (ongeveer) het tijdstip waarop je gebeld hebt én het telefoonnummer vanaf waar je gebeld hebt.

Mocht blijken dat je inderdaad niet volgens onze hoge standaarden te woord bent gestaan, dan zullen wij hem/haar meer coachen hierin.
Badge
Hoi, hoi allemaal. :D
Ik begin maar meteen met een smiley, want ik ben nog steeds super tevreden over Simyo!!!
Op één van de ander fora's gaf ik aan dat ik wel slim was, maar niet smart... Ondertussen ben ik toch een ietsiepietse smarter geworden. Geen smartphone gekocht, maar gewoon die van mijn vrouw overgenomen, nadat zij een nieuwe had gekocht (zie je, zo slim ben ik!). Maar goed, met die smartphone wilde ik natuurlijk ook kunnen internetten en app'en (schrijf je dat zo?). Ik doe alles prepaid, dus maar liefts 4 hele euros betaald om 100MB internet te krijgen (tjonge wat duur... ahum). Vervolgens de heleboel instellen. Dat verliep iets minder soepel (ben nog niet zo heel smart dus), maar uiteindelijk toch met succes! Bellen doe ik nog steeds super weinig en mobiel internetten valt tot dusverre ook nog reuze mee. Kan thuis veel via de wifi doen natuurlijk, maar het verbruik buitenshuis valt reuze mee. De MB's smelten dus niet als sneeuw voor de zon. Zojuist wel nog de automatische opwaardeermogelijkheden (mooi scrabble woord) ingeschakeld. Ook dit zonder enige moeite, zeer duidelijk en ook weer eenvoudig uit te schakelen.
Kortom, ik was gewoonweg weer zo blij en tevreden over Simyo, dat ik dit gewoon even met jullie wilde delen. Petje af hoor (heb ik geen, maar klinkt toch altijd leuk), voorlopig blijf ik een uiterst tevreden Simyo klant!
Nou ja, mis nog wel altijd een meer uitgebreide mogelijkheid tot het gebruiken van andere smileys, zoals de thumps up! Kom op mensen van Simyo, aan de slag! Voor nu uit ik mijn tevredenheid maar op deze wijze: :);):p

Veel enthousiaste groetjes van Webfanatic!
Badge
NEEEE niet meer smilies... gekmakende flauwekul

Ik ben pas sinds kort aangesloten bij Simyo. Tot nu toe ben ik voor de volle 101% tevreden. Nooit problemen met de verbinding met het netwerk. Al bel of sms ik superweinig (prepaid dus), de kosten zijn gewoonweg heerlijk laag. Het forum is overzichtelijk en leuk, kom dus regelmatig kijken voor leuke, nieuwe topics. En tot slot. Ook de klantvriendelijkheid is zonder meer goed te noemen. Had onlangs een probleempje v.w.b. de toegang tot dit forum, wat helaas niet volledig opgelost kon worden. De manier echter waarop men het e.e.a. uitgezocht en geprobeerd heeft, vind ik zonder meer keurig netjes! Vooralsnog kan ik dus enkel en alleen complimenteus zijn over Simyo. Toppie jongens én meisjes!!! :D

P.s.
Het aantal smilies zou misschien iets uitgebreider kunnen. Wilde eigenlijk een thumps up smiley plaatsen, maar...... 😕


Ieder zijn ding J@net, ik vind ze gewoonweg wel leuk!
Reputatie 7
Badge +9
Leuk dat je weer even langskwam, spinnenman. En leuk dat je zo tevreden bent en dat meldt.:)
Badge
Hoi de leon,

Tja, zo simpel is het. Klagen is makkelijk (wordt ook errug veel gedaan), maar als er iets goed gaat, moet dat ook gewoon gezegd worden. Werkt ook een ietsiepietse meer motiverend, dacht ik... toch?
Trouwens, nog laat bezig zeg. En da's dan ook weer top! (en hup, weer een complimentje, hihi)
Reputatie 7
Badge +9

Trouwens, nog laat bezig zeg. En da's dan ook weer top! (en hup, weer een complimentje, hihi)


Nou, dat late rondhangen hier gisteren had wel een feestelijke reden, spiderman. 😉
Reputatie 5
Badge +11
Hoi, hoi allemaal. :D
Ik begin maar meteen met een smiley, want ik ben nog steeds super tevreden over Simyo!!!
...
Nou ja, mis nog wel altijd een meer uitgebreide mogelijkheid tot het gebruiken van andere smileys, zoals de thumps up! Kom op mensen van Simyo, aan de slag! Voor nu uit ik mijn tevredenheid maar op deze wijze: :);):p

Veel enthousiaste groetjes van Webfanatic!


Hi Webfanatic!

Wat lekker om zo'n enthousiast verhaal te lezen! Daar worden we hier blij van!
Reputatie 5
Badge +11
Nou, dat late rondhangen hier gisteren had wel een feestelijke reden, spiderman. ;)

Geslaagd weekend gehad dus, de leon?
*Bericht verwijderd ivm ongepast taalgebruik
Ik activeer net mijn simkaart wil bellen en hoor dat ik om administratieve redenen ben afgesloten
Dus ja wat zal ik zeggen, geen goede start
en daarbij zijn jullie ook nog eens niet te bereiken in het weekend

Dus ik ben helemaal niet tevreden!
ben nu dus niet mobiel bereikbaar

een teleurgestelde nieuwe klant
Reputatie 7
Badge +9
Voor mijn tip zie hier:
https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/buiten-gebruik-gesteld-19757/#post69292

(NB: 1x een topic plaatsen is voldoende want het wordt so wie so gelezen door een moderator ! ;))
Ik ben sinds kort klant en loop ook tegen een paar probleempjes aan. Ik heb een bundel van sms en bellen en op de factuur staat dat ik data dus mb gebruikt heb. Zou niet moeten kunnen denk ik dan met een sim only sms/bellen abonnement.
Ik had nog 36 sms of belminuten over de vorige maand en die zijn niet meegenomen naar de nieuwe maand dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
Ik betaal voor 300 dan heb ik daar ook recht op lijkt me.
Als ik abonnement aanpas naar 200 dan loop je risico dat je bij moet betalen dat is dus ook geen optie. Kortom ben niet zo tevreden.
Krijg ook geen sms waarschuwing als ik data gebruik. Heb het nu uitgeschakeld op advies van een ervaren gebruiker.
Reputatie 2
Badge +6
@ xRenex,

Wat vervelend dat je bent afgesloten geweest. Ik zie dat je al elders bent geholpen op het forum. Zoals Scotsman al zei is het niet nodig om op meerdere plekken op het forum je vraag te stellen. Eentje is genoeg 🙂 Zo houden we het forum gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Als je nog vragen hebt, kun je die stellen in dit topic.

@Petrie,

Welkom op het forum!

Als je bij Simyo een abonnement of prepaid afsluit, staat de optie 'internet op je mobiel' standaard aan. Dit communiceren wij meerdere malen in het bestelproces en tijdens de nummerbehoud aanvraag om onverwachte kosten voor klanten te voorkomen. Ik denk dat je hier overheen hebt gelezen, want je hebt een paar MB verbruikt. Gelukkig is het niet zo veel.

Je geeft aan dat je 'het' nu hebt uitgeschakeld, maar ik zie dat je optie 'internet op je mobiel' nog aanstaat. Ik raad je daarom aan om in te loggen op Mijn Simyo en bij de tab Mijn Instellingen en Simkaart de optie uit te zetten.

Overgebleven belminuten en MB's kun je niet meenemen naar de volgende maand. Het is dus verstandig om een iets grotere (data)bundel te hebben dan je daadwerkelijk verbruikt. Zo voorkom je dat je buiten je bundel komt en het buiten bundel tarief moet betalen. Wellicht wordt het in de toekomst aangepast zodat je wel je overgebleven minuten en MB's kunt meenemen, maar daar is nu niets bekend over.

Heb ik je vragen zo goed beantwoord?

Reageer