Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Zijn jullie tevreden over simyo? waarom wel/niet?

  • 23 april 2013
  • 91 reacties
  • 17148 Bekeken

Badge
Ik ben met bellen wel tevreden maar internet is te traag.
Internet in het buitenland zijjn ze al heel lang mee bezig maar komt niet van de grond.

Helaas roepen ze vaak wat met een datum. Maar elke keer is er uitstel.
Mijn vriendin en ik hebben beide simyo, het is goedkoop en met bellen niet vaak problemen.
Als ze klaneten willen houden moeten ze wat aan internet doen en geen loze dingen roepen.

Wat is jullie ervaring?
icon

Beste antwoord door Alex 25 april 2013, 17:16

Ik ben met bellen wel tevreden maar internet is te traag.

Internet in het buitenland zijjn ze al heel lang mee bezig maar komt niet van de grond.



Helaas roepen ze vaak wat met een datum. Maar elke keer is er uitstel.

Mijn vriendin en ik hebben beide simyo, het is goedkoop en met bellen niet vaak problemen.

Als ze klaneten willen houden moeten ze wat aan internet doen en geen loze dingen roepen.



Wat is jullie ervaring?




Hoi feri.l,



Helaas is het ons inderdaad niet gelukt om internet in het buitenland en de app in het eerste kwartaal te lanceren. Dit was wel de bedoeling. We doen in ieder geval ons best om dit zo snel mogelijk te realiseren. Je internet snelheid is, zoals Kuona ook zegt, niet alleen afhankelijk van je provider. Het weer, plaats en toestel spelen ook een rol.



Ik heb al vanaf het begin Simyo en ik heb nog geen problemen ondervonden. Toen ik overstapte op een iPhone had ik in no time een passende simkaart in de bus liggen. En gratis! Ik heb zelden tot nooit geen bereik en het internet werkt zoals ik verwacht van een 3G netwerk en is niet traag. Misschien dat de snelheid van internetten met je telefoon te maken heeft? Ik heb mijn vriend ook Simyo aangeraden en hij gaat overstappen.



Kortom, ik ben al jaren een tevreden gebruiker van Simyo.




Hoi Kuona,



Bedankt voor je complimenten. Dat lezen we graag. En ook bedankt voor het meedenken.



Groetjes,



Alex
Bekijk originele reactie

91 reacties

Badge
Ik heb al vanaf het begin Simyo en ik heb nog geen problemen ondervonden. Toen ik overstapte op een iPhone had ik in no time een passende simkaart in de bus liggen. En gratis! Ik heb zelden tot nooit geen bereik en het internet werkt zoals ik verwacht van een 3G netwerk en is niet traag. Misschien dat de snelheid van internetten met je telefoon te maken heeft? Ik heb mijn vriend ook Simyo aangeraden en hij gaat overstappen.

Kortom, ik ben al jaren een tevreden gebruiker van Simyo.
Reputatie 5
Badge +10
Ik ben met bellen wel tevreden maar internet is te traag.
Internet in het buitenland zijjn ze al heel lang mee bezig maar komt niet van de grond.

Helaas roepen ze vaak wat met een datum. Maar elke keer is er uitstel.
Mijn vriendin en ik hebben beide simyo, het is goedkoop en met bellen niet vaak problemen.
Als ze klaneten willen houden moeten ze wat aan internet doen en geen loze dingen roepen.

Wat is jullie ervaring?


Hoi feri.l,

Helaas is het ons inderdaad niet gelukt om internet in het buitenland en de app in het eerste kwartaal te lanceren. Dit was wel de bedoeling. We doen in ieder geval ons best om dit zo snel mogelijk te realiseren. Je internet snelheid is, zoals Kuona ook zegt, niet alleen afhankelijk van je provider. Het weer, plaats en toestel spelen ook een rol.

Ik heb al vanaf het begin Simyo en ik heb nog geen problemen ondervonden. Toen ik overstapte op een iPhone had ik in no time een passende simkaart in de bus liggen. En gratis! Ik heb zelden tot nooit geen bereik en het internet werkt zoals ik verwacht van een 3G netwerk en is niet traag. Misschien dat de snelheid van internetten met je telefoon te maken heeft? Ik heb mijn vriend ook Simyo aangeraden en hij gaat overstappen.

Kortom, ik ben al jaren een tevreden gebruiker van Simyo.


Hoi Kuona,

Bedankt voor je complimenten. Dat lezen we graag. En ook bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Alex
Ik heb al vele jaren Simyo, teneerste omdat het prepaid abonnement onbeperkt was. Terwijl andere aanbieders een minimaal verbruik hebben. Tja dat is sinds kort afgelopen. Ik vind het schandalig wat een f?ck Simyo. Als het bel tegoed of is, stop ik ZEKER MET SIMYO. Voor mij nooit meer KPN of een andere klo... Firma
Misschien veel de duidelijkheid.

Ik ben NIET tevreden, maar dat mag denk ik duidelijk zijn
Reputatie 6
Badge +9
. Tja dat is sinds kort afgelopen.

:eek: Is dat zo? Nou, dan stap ik ook op.
Reputatie 3
Badge +9
We zijn in Nederland en daar mag je best **** en ***** typen hoor ;)

Is het ***** of *****n firma? 😉
Reputatie 6
Badge +9
Ik zie ineens sterretjes.....:p

Voor mij nooit meer KPN of een andere klo... Firma

Dat wordt dan lastig mobiel bellen... Ja toch? Niet dan? ;)

Overigens...klopt het wat ze zegt? Dat zou jammer zijn, wat dat is juist één van de sterke kanten van Simyo prepaid, vind ik persoonlijk.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb al vele jaren Simyo, teneerste omdat het prepaid abonnement onbeperkt was. Terwijl andere aanbieders een minimaal verbruik hebben. Tja dat is sinds kort afgelopen. Ik vind het schandalig wat een f?ck Simyo. Als het bel tegoed of is, stop ik ZEKER MET SIMYO. Voor mij nooit meer KPN of een andere klo... Firma

Ik zie ineens sterretjes.....:p



Dat wordt dan lastig mobiel bellen... Ja toch? Niet dan? ;)

Overigens...klopt het wat ze zegt? Dat zou jammer zijn, wat dat is juist één van de sterke kanten van Simyo prepaid, vind ik persoonlijk.


Hoi MelskeH en de leon,

Simyo hanteert nog steeds de voorwaarde dat je minimaal 1 x per half jaar een uitgaande verbinding moet hebben laten plaats vinden. Deze voorwaarde geldt al sinds de lancering van onze prepaid diensten.

Groetjes,

Alex
Reputatie 6
Badge +9


Simyo hanteert nog steeds de voorwaarde dat je minimaal 1 x per half jaar een uitgaande verbinding moet hebben laten plaats vinden. Deze voorwaarde geldt al sinds de lancering van onze prepaid diensten.



Thx voor je antwoord, Alex. Dus MelskeH is hier zomaar voor niks en onterzakekundig komen schelden? Da's dan niet zo fraai, MelskeH...http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/fool.gif

MelskeH? O nee, die is weg...;)
Badge
Ik ben pas sinds kort aangesloten bij Simyo. Tot nu toe ben ik voor de volle 101% tevreden. Nooit problemen met de verbinding met het netwerk. Al bel of sms ik superweinig (prepaid dus), de kosten zijn gewoonweg heerlijk laag. Het forum is overzichtelijk en leuk, kom dus regelmatig kijken voor leuke, nieuwe topics. En tot slot. Ook de klantvriendelijkheid is zonder meer goed te noemen. Had onlangs een probleempje v.w.b. de toegang tot dit forum, wat helaas niet volledig opgelost kon worden. De manier echter waarop men het e.e.a. uitgezocht en geprobeerd heeft, vind ik zonder meer keurig netjes! Vooralsnog kan ik dus enkel en alleen complimenteus zijn over Simyo. Toppie jongens én meisjes!!! :D

P.s.
Het aantal smilies zou misschien iets uitgebreider kunnen. Wilde eigenlijk een thumps up smiley plaatsen, maar...... 😕
Reputatie 6
Badge +9
Nou, das toch een mooi verhaal na een lange koude winter en in deze tijden van crisis (crises). Goed dat je het even komt melden Spiderman.

Kan me er helemaal bij aansluiten. Ben ook prima tevreden over / met Simyo. Overal goede verbinding en aantrekkelijke aboprijzen. En voor mijn 2 prepaidaansluitingen..fijn dat je niet steeds dat gezeur hebt (zoals bij andere providers) dat je je beltegoed kwijtraakt en nummer kwijtraakt  / verplicht moet opwaarderen. Dus @MelskeH...ergens anders gaan schelden a.u.b. voordat je ongenuanceerd dingen komt melden die niet waar zijn.
De mods hier proberen problemen zo goed mogelijk op te lossen. En krijgen af en toe nog wel es tinnef over zich heen. Niet altijd netjes....ondanks dat zijzelf wel altijd netjes blijven.

O, werk niet bij Simyo en ben ook niet een Simyo bilmaat. Blijf kritisch kijken...

En...ik blijf bij Simyo.


P.s.
Het aantal smilies zou misschien iets uitgebreider kunnen. Wilde eigenlijk een thumps up smiley plaatsen, maar...... 😕


Vind ik ook...

http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/good.gif  http://smilies.sofrayt.com/%5E/g0/claps.gif
Badge +6
Hoi,

Fijn te horen dat jullie tevreden zijn met Simyo. Ik ga een verzoek indienen om de smilies uit te breiden.

@ De Leon hoe kom jij aan die smillies?
Beste mensen,

Ik heb zo mijn twijfels over simyo. Ik heb 6-5-2013 een aangetekende brief aan Simyo verzonden en tot vandaag geen enkele reactie. (18-5-2013).
Ik heb een brief verzonden over de ongelooflijke hoge faktuur ivm internet van onze 16 jarige dochter.  Afgelopen maanden heb ik de klantenservice van Simyo meerdere malen gebeld, op dat moment dacht ik goed te zijn geholpen, maar achteraf niet. Ook ben ik niet geinformeerd dat de telefoonaansluiting geblokkeerd was, kwam er pas zelf na een paar weken achter. Ook de informatie dat je bij een iphone veel meer internet mb's gebruikt dan een android, slaat natuurlijk nergens op.   De laatste keer dat ik belde over de te hoge factuur moest mevrouw van de klantenservice haar gelijk behalen, terwijl zij ook kon zeggen dat het heel vervelend is, dat Simyo zo werkt en mogelijk een klacht kan insturen. Doe wat aan de SERVICE Simyo.

Ben benieuwd wanneer ik een reactie ontvang.

groet S

ps: ik lees in dit topic dat een iphone simcard voor een ander gratis was, waarom moest ik er dan 5 euro voor betalen?
Reputatie 2
Badge +1
5 euro is voor de iphone 5 das een nano kaart daar betaal je extra voor. Voor de iphone 4(S) zijn het standaard kaartjes die zonder extra kosten komen.

Wat betreft verbruik van de iphone, is er niet zo lang geleden wegens een foutje in een software update veel extra dataverbruik gegenereerd met name bij mensen met een hotmail (of exchange) mail adres. Dit kan het extra verbruik verklaren, en is niet de schuld van simyo maar eerder van apple, alhoewel je die waarschijnlijk niet kunt laten opdraaien voor de kosten.
Reputatie 3
Badge +9
De nano simkaart is gratis voor nieuwe klanten.

En de klachten over hoogverbruik door de iPhone zijn niet alleen bij simyo. Helaas zijn er heel veel gedupeerden met deze problemen. Eigenaars met een iPhone en een 1000GB bundel zullen niet altijd buiten de bundel komen en gaan reclameren.

Verbruik op je toestel is altijd je eigen verantwoordelijkheid.
Das te makkelijk gezegd, in dit geval heeft niets met iphone te maken, maar met wifi.  Misschien wel eens gehoord van een goede klantenservice, die je juiste antwoorden verleent, en/of doorvraagt? Juiste informatie is essentieel om misstanden te voorkomen. 
(voorbeeld toestel is geblokkeerd, maar ik krijg van simyo internetinstellingen gemaild..)

 dochter heeft geen iphone 5, maar 4s..
Reputatie 6
Badge +9
in dit geval heeft niets met iphone te maken, maar met wifi.  

 dochter heeft geen iphone 5, maar 4s..


Ik snap het even niet. Wat is er met uw WiFi? Wat heeft dat met het probleem van hoogverbruik te maken? Even om het helder te krijgen. 

Ik begrijp dat u echter hoofdzakelijk ontevreden bent met de behandeling door de klantenservice. Dat is jammer, want die horen idd service te geven. Je leest hier wisselende verhalen daarover. Helaas ben je altijd afhankelijk van degene die je aan de telefoon krijgt. Terzakekundig of minder. Is net als met helpdesken. 

Ik begrijp dat u echter hoofdzakelijk ontevreden bent met de behandeling door de klantenservice. Dat is jammer, want die horen idd service te geven. Je leest hier wisselende verhalen daarover. Helaas ben je altijd afhankelijk van degene die je aan de telefoon krijgt. Terzakekundig of minder. Is net als met helpdesken. 


Als er 1 ding is wat ik hier in de UK door de jaren heen heb geleerd is dat er voor een goede serviceverlening een prijs betaald moet worden. De goedkoopste prijsvechters hier sparen kosten uit bijvoorbeeld door hun klantenservice naar India uit te besteden, en ondanks hun goede intenties zijn ze vaak nauwelijks te verstaan vanwege het sterke Indiaas-Engelse accent, of de matige kwaliteit van de telefoonverbinding. Ook lukt het ze vaak niet om tot de kern van je vraag of probleem door te dringen. De Simyo helpdesk zit voor zover ik weet niet in India, maar als klant moet je je wel realiseren dat het prijsvoordeel dat Simyo voor zijn produkten biedt consequenties kan hebben voor andere aspekten van hun dienstverlening.
Reputatie 6
Badge +9
Dat zal inderdaad kloppen, Scotsman. Wil niet off topic gaan ;) maar ik heb nog wel eens helpdesken / helpdesks van niet goedkope prijsvechters o.i.d. aan de telefoon (ook vanwege ICT werkzaamheden binnen mijn baan) en ik kan je vertellen dat het wel degelijk afhangt van wie je aan de telefoon krijgt. Varieert ook bij die bedrijven van 'heppie niks aan, zoek het zelf maar uit' tot 'uiterst deskundig, probleem direct helder en snel opgelost'. 

Ook al is Simyo een prijsvechter. Ze hebben zeker goede mensen zitten bij klantenservice. En die willen wij nou juist aan de telefoon hebben....;)
Ik heb - helaas of gelukkig, net hoe je het bekijkt - nog niet het genoegen gehad om met de Simyo klantenservice te hoeven bellen... 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Beste mensen,

Ik heb zo mijn twijfels over simyo. Ik heb 6-5-2013 een aangetekende brief aan Simyo verzonden en tot vandaag geen enkele reactie. (18-5-2013).
Ik heb een brief verzonden over de ongelooflijke hoge faktuur ivm internet van onze 16 jarige dochter. Afgelopen maanden heb ik de klantenservice van Simyo meerdere malen gebeld, op dat moment dacht ik goed te zijn geholpen, maar achteraf niet. Ook ben ik niet geinformeerd dat de telefoonaansluiting geblokkeerd was, kwam er pas zelf na een paar weken achter. Ook de informatie dat je bij een iphone veel meer internet mb's gebruikt dan een android, slaat natuurlijk nergens op. De laatste keer dat ik belde over de te hoge factuur moest mevrouw van de klantenservice haar gelijk behalen, terwijl zij ook kon zeggen dat het heel vervelend is, dat Simyo zo werkt en mogelijk een klacht kan insturen. Doe wat aan de SERVICE Simyo.

Ben benieuwd wanneer ik een reactie ontvang.

groet S

ps: ik lees in dit topic dat een iphone simcard voor een ander gratis was, waarom moest ik er dan 5 euro voor betalen?


Das te makkelijk gezegd, in dit geval heeft niets met iphone te maken, maar met wifi. Misschien wel eens gehoord van een goede klantenservice, die je juiste antwoorden verleent, en/of doorvraagt? Juiste informatie is essentieel om misstanden te voorkomen.
(voorbeeld toestel is geblokkeerd, maar ik krijg van simyo internetinstellingen gemaild..)

dochter heeft geen iphone 5, maar 4s..


Hoi simoneblij,

Jammer dat je je twijfels hebt over Simyo. Naar welk adres heb je de aangetekende brief gestuurd? De post zou namelijk verwerkt moeten zijn. Je kunt hier op het forum ook een eigen topic openen of een mail sturen. Een vervangende simkaart kost 5 euro. Wanneer je binnen een maand na activeren je abonnement (m.a.w. binnen een maand na startdatum van het abonnement) een vervangende simkaart besteld, wordt deze achteraf automatisch verrekend.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik ben niet tevreden, want ik kan niet zien hoeveel ik nog kan bellen en smssen. Dat was eerder in een oogopslag te zien. Nu is het een hele puzzel. Er staat wel hoe vaak je gebeld hebt... maar Simyo telt niet 3 minuten bellen voor 3 x. 
Ik riep het hier al vaker. Ik zal echt aan het eind van de maand met een stopwatch in de gaten houden hoelang ik bel, om niet buiten mijn bundel te gaan. NOOIT meer raad ik mensen aan om simyo te nemen. En dat deed ik wel altijd. Nu zeg ik NIET DOEN. Het enige wat simyo wil is onoverzichtelijk houden, zodat je buiten je bundel gaat. 
Ik heb 250 smssen of belminuten, maar boven de 200 doe ik niks meer.

Geruststellende nietszeggende feedback zit ik niet op te wachten
Badge
NEEEE niet meer smilies... gekmakende flauwekul

Ik ben pas sinds kort aangesloten bij Simyo. Tot nu toe ben ik voor de volle 101% tevreden. Nooit problemen met de verbinding met het netwerk. Al bel of sms ik superweinig (prepaid dus), de kosten zijn gewoonweg heerlijk laag. Het forum is overzichtelijk en leuk, kom dus regelmatig kijken voor leuke, nieuwe topics. En tot slot. Ook de klantvriendelijkheid is zonder meer goed te noemen. Had onlangs een probleempje v.w.b. de toegang tot dit forum, wat helaas niet volledig opgelost kon worden. De manier echter waarop men het e.e.a. uitgezocht en geprobeerd heeft, vind ik zonder meer keurig netjes! Vooralsnog kan ik dus enkel en alleen complimenteus zijn over Simyo. Toppie jongens én meisjes!!! :D

P.s.
Het aantal smilies zou misschien iets uitgebreider kunnen. Wilde eigenlijk een thumps up smiley plaatsen, maar...... 😕
Badge
Ben ook al heel lang bij Simyo, prepaid (heb ik nog steeds als  back up) en sinds 1,5 jaar een abo. Bevalt prima, en heb al die tijd nog geen problemen gehad met traag internet (integendeel, beter dan bij mijn vorige provider) of telefoon/sms.

Het enige wat ik mis (maar dat wist ik al toen ik er aan begon en is dus een keuze geweest) was het kunnen aanzetten/kopen van internet in het buitenland. De methode van T-Mobile heb ik heel prettig gevonden, voor 15 euro een week tegoed, was voor mij voldoende en bovendien wist je van tevoren de kosten.

Maar voor al het overige nergens spijt van, ben er alleen maar op vooruit gegaan. 

Huisgenoot is sinds een paar maanden ook over op een abo (had/heeft ook nog de prepaid) en hier gaat ook alles naar wens.

Overigens vind ik het ook prettig dat er een sms/email komt als je een x% van je internetabo hebt verbruikt, netjes hoor!
Reputatie 6
Badge +9
NEEEE niet meer smilies... gekmakende flauwekul :p :rolleyes: 

http://www.plaatjesclub.nl/bekijk/36468.gif
 

Reageer