.

Beantwoord

Zien ook een heel klein icoontje onder de zoekbalk op het Forum? En waarom staat het er?

  • 12 October 2016
  • 29 reacties
  • 1392 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zien meer mensen dit in hun (laptop)scherm? Chrome... Waarom staat er dat?

(Pijl geeft aan wat ik bedoel..)

icon

Beste antwoord door Ilias 13 October 2016, 11:39

Bekijk originele reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee, zie het niet!
Reputatie 7
Badge +9
Ik ook niet (Safari, macOS Sierra 10.12). Tip: probeer Tippex eens!
. Tip: probeer Tippex eens!
Ik denk dak ff een schijtlijster vang. 🙂
Ik zie het wel..
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Friesian,

Wat apart dat je dat icoontje ziet! Ik heb het zelf even getest met de omgeving waarbij niet ingelogd ben en waarbij ik wel ingelogd ben. Bij beide zie ik het niet terug in Google Chrome.

Wat krijg je te zien als je met je muis er eventjes op blijft staan? Soms krijg je nog weleens een bestandsnaam te zien of dat het van javascript is. Laat je het weten? Dan geef ik het door aan de juiste personen!

Tippex is vaak aan te raden, maar in dit geval niet echt 😉 Wellicht een gummetje gebruiken? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Groentjuh, Scotsman, bedankt voor jullie reactie!

@Raytje, kun jij ook even met de muis even op het icoontje blijven staan en kijken wat je te zien krijgt.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,
Ilias
Muis maakt geen verschil er gebeurt niets verder.
Ik heb het ook in combinatie met Windows 10. Alleen in Chrome en niet in Edge of Explorer.

Het is wel te selecteren maar er is geen alt code. Tevens is het niet te kopieren en ook niet terug te vinden in de broncode.

Er staat L Sep wat staat voor "line seperator" en heeft te maken met Unicode:
http://www.unicode.org/faq/unsup_char.html

Hoop jullie hier verder mee te helpen.
Wat rbouma omschrijft kan ik bevestigen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Wat apart dat jullie dit 'icoontje' te zien krijgen. Ook ik heb het getest en zie dit niet in mijn browser naar voren komen. Enige kans dat jullie een wat grotere afbeelding/printscreen kunnen sturen hiervan? Dan kan ik het doorzetten naar de technische mannen die achter het forum schuilen :)

Groetjes,
Angela
Poging 2

Reputatie 7
Badge +10
Yes, super! Ik heb het doorgezet naar de juiste persoon om uit te zoeken waar dit vandaan komt.

@Rbouma, bedankt voor je duidelijke uitleg vanuit jouw kant. Dit heb ik doorgezet in het bericht naar de IT-heren. Dit zal ze geheid in de goede richting wijzen :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Dankzij jullie uitgebreide uitleg van het probleem, hebben de knappe koppen het probleem kunnen vinden en opgelost. Voor degene die dit icoontje zagen staan, willen jullie controleren of jullie dit nu nog steeds zien?

Groetjes,
Angela
Ik zie hem nog steeds..

Ook na het wissen van de koekjes enzo..
Reputatie 7
Badge +9
Met Chrome op de iPad zie ik 'm niet. Ook nooit eerder opgevallen op mijn laptop. Maar daar gebruik ik de vuurvos.
Ik heb goed en slecht nieuws...
Goed...ik heb een lelijke kop en werk (fijn hè?:D) niet bij Simyo....
Slecht...lelijke kop EN zie nog steeds dat icoon..
Reputatie 7
Badge +10
Verdorie! Ik ga dit gelijk doorgeven! Bedankt voor jullie sneller reacties :)

@Friesian, je profielfoto op het forum laat anders een prachtige kop met haar (lees: manen) zien 😉
Ik zie het nog steeds.. Kan dat kloppen?
Ja, hier idem dito, alleen nu anders. Opstaand rechthoekje met kruis.

Een aanvulling, bovenstaand is van toepassing op tablet, L Sep op laptop.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi heren,

Bedankt voor de informatie. Wat jammer dat jullie dit nog steeds zien. Dit zou opgelost moeten zijn, maar helaas :(

Ik ga er meteen mee aan de slag, zodra ik meer weet voorzie ik jullie van een update.

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Er is een nieuwe update doorgevoerd achter de schermen. Als het goed is, en dat durf ik helaas niet met zekerheid te zeggen, is het probleem nu wel opgelost. Willen jullie het controleren en mij weer op de hoogte stellen?

Groetjes,
Angela
Op Chrome nog steeds zichtbaar, op edge W10 is het niet zichtbaar.
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt, Friesian! Ik heb dit weer exact zo vermeld aan de supportdesk van Insided 😞 Sorry dat het nog steeds niet opgelost blijkt te zijn.
Het stoort mij verder niet, maar ik zie het ook nog steeds.
Reputatie 7
Badge +10
Gelukkig is het niet een 'mega groot' issue, maar het hoort wel gewoon weg te gaan 🙂 Ze hebben nu 2 keer een oplossing doorgevoerd die niet werkt, dus mogen ze weer opzoek. Bedankt Raytje!

Reageer