.

Beantwoord

Zello

  • 8 September 2012
  • 1 reactie
  • 543 Bekeken

Badge +3
Is het niet een idee dat jullie zello hebben??
dat je die kan toevoegen en als je een vraag hebt daar kan stellen en dat ook de gewone mens mee kan praten
een soort forum maar dan in een bel jasje

het zou handig zijn want jullie klantenservice faalt met die 2 mensen die er werken en 9/10x niet opnemen!!!
en de 10de x ze zeggen we gaan het voor u oplossen nou 9x30 min = 270 minuten dat gedeeld door 60 = 4,5 uur....
beetje lang of ligt dat aan mij ? 

Maar gelukkig kost het bel minuten dus heb je ook geen belminuten meer dus hebben jullie het mooi voor elkaar?

gr,
Joris
icon

Beste antwoord door Alex 11 September 2012, 10:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Joris,

Bedankt voor het meedenken. We zijn echter bezig om de capaciteit van de telefonische klantenservice uit te breiden. We zijn ons er van bewust dat de wachttijden nu te lang zijn.

Om misverstanden te voorkomen: Het bellen naar de klantenservice is gratis en gaat niet van je belminuten af.

Groetjes,

Alex

Reageer