.

Wow.

  • 25 February 2013
  • 6 reacties
  • 631 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Mooie site! Helemaal 2013. 🆒 ;)

Also, complimenten. 

'Mijn Simyo' ook héél overzichtelijk. Een blind paard kan er nog zijn weg vinden. Maar zal er nog even kritisch naar kijken. 

Alleen heb ik geen flauw idee hoe ik  hier moet uitloggen vanaf mijn ipad.  Ik gebruik de desktopversie,  met volledige forumfunctionaliteit dus. Maar over de uiltlogknop, tenminste denk dat die daaronder zit, hangt een Simyo 'flap'. 

Dus hellup! Mods? Betekent dit nu dat je tot een levenslang verblijf op dit forum veroordeeld bent?  ;-)

6 reacties

Reputatie 7
Wow (:p), jij bent wel heel erg enthousiast en schuift dit niet onder de stoelen of banken....:D.

Ik had het zelfde als jij geconstateerd en had dit reeds hier onder gebracht.
Reputatie 7
Badge +9
Gelukkig, ben hier anderhalve maand niet geweest.
Reputatie 7
Hahaha, ik kan me daar wel bij aansluiten....🆒
Badge +6
Hoi De Leon,

Fijn dat je weer terug bent op het forum!
Die Simyo flap zoals jij dat noemt wordt aangewerkt om dit aan te passen. En eigenlijk mag jij niet meer weg van het forum!
Hahahaha!!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi De Leon,

Fijn dat je weer terug bent op het forum!
!


Ha Natascha, ik werd eigenlijk -als een vlieg op de stroop- aangetrokken na het lezen van die email over een vernieuwde website. Of eigenlijk 3 emails want ik heb 3 aansluitingen bij Simyo.
Wilde er eigenlijk maar weer es vandoor gaan na een week, maar ja uitloggen is onmogelijk hier....:p Zelfs nadat de aarde al lang vergaan is, zit je nog vast aan dit forum....:o
Badge +6
Hoi De Leon,

Dit probleem is inmiddels al verholpen. Jij mag niet meer uitloggen anders blijf j weer zo lang weg. 😛

Reageer