.

Beantwoord

Willen jullie mijn topics verwijderen?

  • 9 May 2015
  • 9 reacties
  • 409 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik zou graag mijn aangemaakte topics willen laten verwijderen omdat ze niet meer nodig zijn en ik ze op google kan vinden wat ik niet wil.
icon

Beste antwoord door Vogelund 15 May 2015, 14:57

Bekijk originele reactie

9 reacties

In de regel verwijderd Simyo deze niet omdat ze handige info kunnen bevatten voor andere klanten die het forum afspeuren naar een mogelijk antwoord op hun vraag.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi codGmer,

Het klopt wat Raytje zegt; topics en reacties worden in principe niet verwijderd, tenzij de huisregels worden overtreden.

Omdat je in het topic dat bedoelt ondertekend hebt met je voor- en je achternaam, heb ik die wel weggehaald. Wanneer de zoekresultaten van Google bijgewerkt zijn zul je dat topic dus niet meer vinden als je op je naam zoekt.

Ik heb dít topic overigens verplaatst naar het subforum Over Simyo. Dat is wat overzichtelijker.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi codGmer,

Hier misschien wel wat aan. Is misschien niet helemaal het antwoord op je vraag, maar kan wel interessant zijn voor je.

Verwijder je naam uit de zoekresultaten van Google
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Reijg,

Bedankt voor je hulp! Lijkt mij in zijn geval ook het makkelijkst 🙂.

Groetjes, Tiury
*test of ik weer kan reageren*
Badge
Beste moderators,

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mijn aangemaakte topic en profielnaam zodanig aan te passen dat mijn achternaam niet meer wordt weergegeven?

Met vriendelijke groet,
Seb
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Seb,

Dat kan ik zeker doen 🙂 Bij deze heb ik zowel uit jouw forumnaam als uit al onze reacties jouw achternaam verwijderd 🙂 Omdat 'Seb' al bezet was, heb ik er een F achtergezet.

Laat je het weten of je hier tevreden mee bent?

Groetjes,
Angela
Badge
Hi Angela,

Hartelijk dank voor de moeite! Ik ben zeker tevreden.

Groetjes,
Seb
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan Seb! Het was een kleine moeite 🙂 Als je onze hulp nog eens nodig hebt, laat het dan weten!

Groetjes,
Angela

Reageer