.

Beantwoord

Widget mijn simyo app verdwijnt steeds, hoe los ik dit op?

  • 23 August 2014
  • 10 reacties
  • 1261 Bekeken

Ik heb de Mijn Simyo app op mijn Galaxy S4 geïnstalleerd, en maak ook gebruik van de widget. Deze widget verdwijnt echter steeds...Ik kan de widget dan ook niet meer terugvinden en terugzetten, ik moet steeds de hele Mijn Simyo app verwijderen en opnieuw installeren. Daarna kan ik de widget ook weer gebruiken maar na max 1 dag is de widget weer verdwenen. Erg vervelend! Hebben anderen hier ook last van, en belangrijker: is er een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door santoni 3 September 2014, 13:21

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +6
Hoi santoni, welkom op het forum van Simyo!

Wat vreemd, ik heb hier verder nog geen geluiden over gehoord, maar ik zal het zelf ook eens uittesten op mijn Nexus 5 :)

Na hoeveel tijd verdwijnt de widget bij jou? Dan weet ik hoelang ik 't in de gaten moet houden ;)

Ik hoor het graag van je! 🙂
Na ongeveer 1 dag!
Had 'm vrijdag weer opnieuw erop gezet, zaterdag bleef het goed maar vanochtend weer foetsie....?????Ik Ik hoop dat er een oplossing voor is want ik vind het echt heel vervelend. Vind de widget juist zo handig en wil niet om de dag de app verwijderen en opnieuw installeren.
Reputatie 5
Badge +11
Hi santoni,

Inmiddels weten we dat bij veel mensen een issue is dat de app niet goed werkt. Dit is op te lossen door even opnieuw in te loggen op de app.
Misschien is dat ook van invloed op de widget? Zou je een opnieuw kunnen inloggen?
Hallo Ernst,

Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat helpt helaas niet. Ik heb nu wel de app opnieuw geïnstalleerd, en op het telefoongeheugen laten staan. Normaal gesproken verplaatste ik de app naar de SD-kaart. De widget blijft vooralsnog (nu 2 dagen) staan! Misschien is dit de oplossing.
Badge +6
Hoi santoni,

Ah op die manier, wil je ons op de hoogte houden of het hiermee inderdaad is opgelost? 🙂
Hallo Kim,

De widget staat er nog steeds! Denk dat het iinderdaad opgelost is hiermee ! ?

Groeten,
Sandra
Reputatie 2
Badge +6
Hoi santoni,

Dat is heel fijn! Bedankt voor je terugkoppeling én de goede oplossing! Hopelijk hebben andere gebruikers hier ook baat bij 😃 Dankjewel!!
Wij konden de widget niet vinden. Toen we bij de Android-app instellingen de Simyo-app naar het interne geheugen hadden teruggezet, was de widget er wel.
Deze widget is trouwens enorm handig!!!
Reputatie 3
Badge +5
Hoi de Roo,

Wat goed dat je de widget hebt gevonden! Ben blij dat je er gebruik van kunt maken en dat je er tevreden over bent :D

Het kan inderdaad kloppen dat de widget pas getoond wordt nadat het is overgezet naar het interne geheugen. Waarom? Haha, dat is een heel technisch verhaal waarvan ik vrees dat ik het niet goed kan navertellen.

Dankjewel dat je dit hebt gedeeld met ons, de Roo!

Groetjes,
Ilias

Reageer