.

Beantwoord

Wél button Plaats een nieuw topic, maar niet mogelijk

  • 30 December 2013
  • 8 reacties
  • 549 Bekeken

Reputatie 7
In het hoofdstuk 'Denk mee met Simyo' in het Simyo Invites Only is wél de button zichtbaar om een nieuw topic te plaatsen, maar na het hierop te hebben geklikt krijg ik de melding dat ik geen toegangsrechten heb....😕.

Ik heb het nu een paar dagen geprobeerd, het kan natuurlijk een storing van het een of ander zijn, maar helaas het duurt voort.

Ik wilde alleen maar een topic starten om jullie te bedanken voor de persoonlijke kerstkaart. Daarom alsnog bij deze: bedankt! :)
icon

Beste antwoord door Ernst 31 December 2013, 12:08

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi RicoK,

Om de boel wat overzichtelijk te houden, kunnen enkel de moderatoren daar een nieuw topic plaatsen. Het klopt dus dat het jouw niet lukte. ;)
En we vinden het ook helemaal niet erg als je openbaar je bedankje plaatst :p

Dan kan ik ook zo zeggen: Geen dank!
Reputatie 7
Om de boel wat overzichtelijk te houden.......

Is het dan in het kader van de overzichtelijkheid niet nog overzichtelijker om de button onzichtbaar te maken??

Verder; graag gedaan :D. Vond het echt erg leuk!!
Reputatie 3
Badge +9
Ik raak nu het overzicht kwijt 😃
Reputatie 5
Badge +11
Is het dan in het kader van de overzichtelijkheid niet nog overzichtelijker om de button onzichtbaar te maken??

Verder; graag gedaan :D. Vond het echt erg leuk!!


Zou nóg overzichtelijker zijn, maar helaassj...
Reputatie 7
Badge +9
kunnen enkel de moderatoren daar een nieuw topic plaatsen!

Slechte zaak. :mad: Denk da'k me abodement maar weer es opzeg. http://www.kolobok.us/smiles/standart/yes3.gif
Reputatie 5
Badge +11
Slechte zaak. :mad: Denk da'k me abodement maar weer es opzeg. http://www.kolobok.us/smiles/standart/yes3.gif

Alwéér? 😛
Reputatie 7
Badge +9
Alwéér? :p

Yep, ik heb een jaarabolusment dat maandelijks opzegbaar is. 🆒
Reputatie 5
Badge +11
Yep, ik heb een jaarabolusment dat maandelijks opzegbaar is. 🆒

Oh gelukkig... Ik was even bang dat je een maandabolemend had die je niet kan opzeggen 😛

Reageer