.

Beantwoord

We zijn jarig, en nu?

  • 9 December 2015
  • 29 reacties
  • 1070 Bekeken

Badge +1
Ik kreeg op 3 december een mail met de melding dat Simyo jarig is en dat ik mijn nummer achter kon laten om kans te maken op een prijs. Hier is al eerder een topic over geweest, maar vind ik zo niet terug.
Hier heb ik volgens mij ook al de vraag gesteld wanneer mijn vrouw deze mail zou krijgen, ook zij is abbonee maar heeft tot op heden nog geen mail gekregen omtrent jullie 10 jarig jubileum. Ook mijn deelname is niet bevestigd

In dat andere topic werd wel aangegeven dat niet iedereen tegelijk een mail zou krijgen, maar het is nu bijna 10 december, nog 5 dagen tot het einde van deze actie. Wanneer kan ze een mail verwachten van jullie?

Groet,
Erik
icon

Beste antwoord door Angela 10 December 2015, 10:39

Bekijk originele reactie

29 reacties

Het raadsel is opgelost. Dit is de link in de e-mail.

https://www.simyo.nl/10-jaar/index.php

Wat blijkt? Via een browser op een tablet of smartphone (Chrome of wat dan ook) werkt de link niet. Probeer je het op een laptop, dan krijg je een filmpje te zien waarin eerst wat mobieltjes worden heen en weer geschoven en na afloop wordt er gevraagd je mobiele nummer in te vullen. Je zou dan kans maken op een cadeaubon van Bol.com of een Samsung S5.


Die oplossingen waren al eerder aangedragen. ;)

Maar fijn dat het nu werkt.


Nogmaals: werkt NIET op smartphone of tablet.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi allemaal,

Het klopt dat je alleen een mobieltje te zien krijgt. Zoals je dan ook kunt zien, zie je een 'Play' knopje, zodat je het filmpje dat erbij hoort af kunt spelen 🙂. Fijn om te vernemen dat het bij de meeste wel is gelukt om het filmpje af te spelen.

Groetjes, Tiury
Hoi allemaal,

Het klopt dat je alleen een mobieltje te zien krijgt. Zoals je dan ook kunt zien, zie je een 'Play' knopje, zodat je het filmpje dat erbij hoort af kunt spelen 🙂. Fijn om te vernemen dat het bij de meeste wel is gelukt om het filmpje af te spelen.

Groetjes, Tiury


Zucht, het mobieltje is wel te zien, maar de "Play" knop niet als je de link gebruikt op smartphone of tablet. Dat lukt alleen op een PC.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jan Lindenhof,

Apart dat het niet lukt op een smartphone. In principe hoort het daar ook op te lukken. Van welk type telefoon maak je gebruik?

Reageer