.

Beantwoord

We zijn jarig, en nu?

  • 9 December 2015
  • 29 reacties
  • 1070 Bekeken

Badge +1
Ik kreeg op 3 december een mail met de melding dat Simyo jarig is en dat ik mijn nummer achter kon laten om kans te maken op een prijs. Hier is al eerder een topic over geweest, maar vind ik zo niet terug.
Hier heb ik volgens mij ook al de vraag gesteld wanneer mijn vrouw deze mail zou krijgen, ook zij is abbonee maar heeft tot op heden nog geen mail gekregen omtrent jullie 10 jarig jubileum. Ook mijn deelname is niet bevestigd

In dat andere topic werd wel aangegeven dat niet iedereen tegelijk een mail zou krijgen, maar het is nu bijna 10 december, nog 5 dagen tot het einde van deze actie. Wanneer kan ze een mail verwachten van jullie?

Groet,
Erik
icon

Beste antwoord door Angela 10 December 2015, 10:39

Bekijk originele reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi ErikM1972,

Goed dat je hier nog even navraag over doet!

Allereerst lijkt het mij goed om aan te geven dat je geen bevestiging krijgt van je deelname. Op het moment dat jij jouw 06-nummer nogmaals probeert in te voeren, zul je zien dat je al meedoet aan de actie en je niet nog eens kan meedoen.

Daarnaast heb ik begrepen dat er inderdaad nog een aantal klanten zijn die geen mail hebben ontvangen. Zoals je zelf al aan hebt gegeven in je bericht, wordt de mail niet naar iedereen tegelijk verstuurd maar in batches. Natuurlijk zal alles op tijd verstuurd zijn voordat de actie sluit.

Laat je het even weten wanneer jouw vrouw de e-mail ontvangen heeft?

Groetjes,
Angela
Badge +1
Angela,
bedankt voor je reactie. Over de mogelijkheid om 2 keer deel te nemen. Je kunt gewoon een tweede keer je nummer invullen en krijgt dan bericht: je doet mee aan de actie ..... Word nergens een melding weergegeven dat ik me al heb aangemeld, maar, dat is een detail. Ging mij erom dat nog niet iedereen de mail heeft gehad.
Stel dat mijn vrouw over 3 dagen de mail nog niet heeft? dan word het wel erg last minute volgens mij

Erik
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ErikM1972,

Nou, volgens mij gaat de stelling niet meer op, want als het goed is hebben we zojuist de laatste e-mails de deur uit gedaan 🙂. Kun je het aangeven als ze deze in de loop van vandaag nog niet heeft ontvangen?

Groetjes, Tiury
Badge +1
Thx Tiury,

Heb het gelijk even gecheckt, maar hij is er nog niet. Kijk over een uurtje nog wel eens een keer

Erik
Badge +1
Nou, het zijn 3 uurtjes geworden, maar nog steeds geen mail, ook niet in de spam of welke map dan maar ook. De factuur komt wel altijd goed aan, dus het email adres is wel degelijk bekend??

Erik
Reputatie 1
ook ik heb nog steeds geen email van Simyo ontvangen.

Ed
Same story hierzo..bij controle zag ik op mijn simyo stond een instelling..persoonlijke gegevens fout - ontvangen van mailtjes - speelt misschien ook bij jou een rol.
Hallo Tiury,

Tot dusver heb ik ook geen mail van Simyo ontvangen.
Aanbiedingen en acties staat bij mij aan.

Groetjes,
Lynx
Ik heb ook geen mail ontvangen over de verjaardag van Simyo.

Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik de Aanbiedingen en acties uit heb staan

Ben

Aanbiedingen en acties
Simyo informeert je over leuke acties en vraagt je om mee te denken over hoe Simyo te verbeteren. Een aantal mails zijn wij verplicht te sturen, daar kun je je niet voor afmelden.
Badge +1
Nou, vandaag om 13:22 is de mail dan toch binnen. Vreemd dat het zo lang heeft moeten duren. Volgens de medewerkers zou gisteren de laatste batch met mails verstuurd moeten zijn.

Erik
Reputatie 1
De instelling Voor het ontvangen van emails staat aan .

Ed
Reputatie 6
Badge +10
Hoi allen,

De e-mail is inderdaad verzonden, maar het kan dus blijkbaar nog dit weekend duren voor hij dan echt aankomt. Als je de e-mail nog niet hebt gekregen (jij gelukkig wel dus ErikM1972), dan kun je altijd meedoen op www.simyo.nl/10-jaar met je telefoonnummer 🙂.

Als het echt zo blijkt dat er meerdere mensen deze e-mail niet goed hebben ontvangen, dan kunnen we er uiteraard ook altijd nog voor kiezen om de einddatum te verlengen 🙂.

Groetjes, Tiury
Hoi,
Ik heb de email ontvangen en op de link geklikt.
Dan krijg ik een mobiel te zie en bij afspelen 2 muziekjes en daarna.....niks?
Ik vraag me dus af hoe verder te gaan want het scherm blijft op het mobieltje staan.
Ik heb overigens de email net pas binnen.
Hallo,

Ik heb deze e-mail ook pas gisteren ontvangen, maar heb hetzelfde probleem als Nattie.
Er komt alleen een mobiel in beeld en na een tijdje, als ik een keer met de muis klik, komt er een muziekje, maar er gebeurt verder helemaal niets.
Graag hoor ik ook wat nu verder te doen en hoe aan deze actie deel te kunnen nemen.
Ook ik ontving een e-mail met de mededeling dat Simyo jarig is en de medewerkers iets "leuk" voor mij gemaakt hebben en er kansen zijn op "superleuke prijzen. Vervolgens geklikt op de link, waarna er een cryptische tekst zonder verdere uitleg verschijnt met: "Genoeg maakt gelukkig" en daarnaast de mogelijkheid om in te loggen op mijn Simyo.

Ook dat gedaan, maar dan zie ik alleen het normale overzicht van beltegoed enz. zonder enige verwijzing welk "leuks" of welke prijskansen de medewerkers voor mij hebben.

Wat is de bedoeling? Zo te zien begrijpen meer mensen niets van deze aktie en is het helemaal niet "leuk"
Aan de moderator Tiuri.

De link in je reactie verwijst alleen maar naar een foto van een mobiele telefoon en verder niets.
hier hetzelfde. ik krijg een telefoon te zien en verder niets??
in diverse browsers geprobeerd.
Ook ik ontving een e-mail met de mededeling dat Simyo jarig is en de medewerkers iets "leuk" voor mij gemaakt hebben en er kansen zijn op "superleuke prijzen. Vervolgens geklikt op de link, waarna er een cryptische tekst zonder verdere uitleg verschijnt met: "Genoeg maakt gelukkig" en daarnaast de mogelijkheid om in te loggen op mijn Simyo.

Ook dat gedaan, maar dan zie ik alleen het normale overzicht van beltegoed enz. zonder enige verwijzing welk "leuks" of welke prijskansen de medewerkers voor mij hebben.

Wat is de bedoeling? Zo te zien begrijpen meer mensen niets van deze aktie en is het helemaal niet "leuk"
Voor mij geldt hetzelfde; kreeg vandaag de mail pas maar bij het aanklikken van de link krijg ik alleen maar een telefoon in beeld en verder niets.
Bij het inloggen kom ik gewoon standaard op de homepage terecht.

niet echt een leuke verrassing om te merken dat je níét mee kan doen
10 december een vergelijkbare mail gekregen.
Omdat de links in de mail verwijzen echter niet naar een simyo.nl webpagina verwijzen, maar naar een vaag ander adres
http://myclang.com/enDanEenHeleboelCijfersEnLetters
vond ik het verdacht veel op phishing lijken en heb ik zojuist Simyo proberen te mailen om hier uitsluitsel over te krijgen.
Helaas kon ik de mail zelf niet aan de vraag toevoegen omdat de webmail-interface van de service desk geen toevoeging van eml-mail bestanden toestaat
Kan iemand de link uit de mail die hij heeft gekregen eens posten? Want ik ben nu wel benieuwd.
Het raadsel is opgelost. Dit is de link in de e-mail.

https://www.simyo.nl/10-jaar/index.php

Wat blijkt? Via een browser op een tablet of smartphone (Chrome of wat dan ook) werkt de link niet. Probeer je het op een laptop, dan krijg je een filmpje te zien waarin eerst wat mobieltjes worden heen en weer geschoven en na afloop wordt er gevraagd je mobiele nummer in te vullen. Je zou dan kans maken op een cadeaubon van Bol.com of een Samsung S5.
Het raadsel is opgelost. Dit is de link in de e-mail.

https://www.simyo.nl/10-jaar/index.php

Wat blijkt? Via een browser op een tablet of smartphone (Chrome of wat dan ook) werkt de link niet. Probeer je het op een laptop, dan krijg je een filmpje te zien waarin eerst wat mobieltjes worden heen en weer geschoven en na afloop wordt er gevraagd je mobiele nummer in te vullen. Je zou dan kans maken op een cadeaubon van Bol.com of een Samsung S5.


Die oplossingen waren al eerder aangedragen. ;)

Maar fijn dat het nu werkt.
je kan de link alleen openen in google chrome anders doet hij het niet
je kan de link alleen openen in google chrome anders doet hij het niet

Werkt prima in Firefox

Reageer