Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

We zijn jarig, en nu?

  • 9 december 2015
  • 29 reacties
  • 1066 Bekeken

Badge +1
Ik kreeg op 3 december een mail met de melding dat Simyo jarig is en dat ik mijn nummer achter kon laten om kans te maken op een prijs. Hier is al eerder een topic over geweest, maar vind ik zo niet terug.
Hier heb ik volgens mij ook al de vraag gesteld wanneer mijn vrouw deze mail zou krijgen, ook zij is abbonee maar heeft tot op heden nog geen mail gekregen omtrent jullie 10 jarig jubileum. Ook mijn deelname is niet bevestigd

In dat andere topic werd wel aangegeven dat niet iedereen tegelijk een mail zou krijgen, maar het is nu bijna 10 december, nog 5 dagen tot het einde van deze actie. Wanneer kan ze een mail verwachten van jullie?

Groet,
Erik
icon

Beste antwoord door Angela 10 december 2015, 10:39

Hoi ErikM1972,



Goed dat je hier nog even navraag over doet!



Allereerst lijkt het mij goed om aan te geven dat je geen bevestiging krijgt van je deelname. Op het moment dat jij jouw 06-nummer nogmaals probeert in te voeren, zul je zien dat je al meedoet aan de actie en je niet nog eens kan meedoen.



Daarnaast heb ik begrepen dat er inderdaad nog een aantal klanten zijn die geen mail hebben ontvangen. Zoals je zelf al aan hebt gegeven in je bericht, wordt de mail niet naar iedereen tegelijk verstuurd maar in batches. Natuurlijk zal alles op tijd verstuurd zijn voordat de actie sluit.



Laat je het even weten wanneer jouw vrouw de e-mail ontvangen heeft?



Groetjes,

Angela
Bekijk originele reactie

29 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi ErikM1972,

Goed dat je hier nog even navraag over doet!

Allereerst lijkt het mij goed om aan te geven dat je geen bevestiging krijgt van je deelname. Op het moment dat jij jouw 06-nummer nogmaals probeert in te voeren, zul je zien dat je al meedoet aan de actie en je niet nog eens kan meedoen.

Daarnaast heb ik begrepen dat er inderdaad nog een aantal klanten zijn die geen mail hebben ontvangen. Zoals je zelf al aan hebt gegeven in je bericht, wordt de mail niet naar iedereen tegelijk verstuurd maar in batches. Natuurlijk zal alles op tijd verstuurd zijn voordat de actie sluit.

Laat je het even weten wanneer jouw vrouw de e-mail ontvangen heeft?

Groetjes,
Angela
Badge +1
Angela,
bedankt voor je reactie. Over de mogelijkheid om 2 keer deel te nemen. Je kunt gewoon een tweede keer je nummer invullen en krijgt dan bericht: je doet mee aan de actie ..... Word nergens een melding weergegeven dat ik me al heb aangemeld, maar, dat is een detail. Ging mij erom dat nog niet iedereen de mail heeft gehad.
Stel dat mijn vrouw over 3 dagen de mail nog niet heeft? dan word het wel erg last minute volgens mij

Erik
Reputatie 6
Badge +10
Hoi ErikM1972,

Nou, volgens mij gaat de stelling niet meer op, want als het goed is hebben we zojuist de laatste e-mails de deur uit gedaan 🙂. Kun je het aangeven als ze deze in de loop van vandaag nog niet heeft ontvangen?

Groetjes, Tiury
Badge +1
Thx Tiury,

Heb het gelijk even gecheckt, maar hij is er nog niet. Kijk over een uurtje nog wel eens een keer

Erik
Badge +1
Nou, het zijn 3 uurtjes geworden, maar nog steeds geen mail, ook niet in de spam of welke map dan maar ook. De factuur komt wel altijd goed aan, dus het email adres is wel degelijk bekend??

Erik
Reputatie 1
ook ik heb nog steeds geen email van Simyo ontvangen.

Ed
Same story hierzo..bij controle zag ik op mijn simyo stond een instelling..persoonlijke gegevens fout - ontvangen van mailtjes - speelt misschien ook bij jou een rol.
Hallo Tiury,

Tot dusver heb ik ook geen mail van Simyo ontvangen.
Aanbiedingen en acties staat bij mij aan.

Groetjes,
Lynx
Ik heb ook geen mail ontvangen over de verjaardag van Simyo.

Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik de Aanbiedingen en acties uit heb staan

Ben

Aanbiedingen en acties
Simyo informeert je over leuke acties en vraagt je om mee te denken over hoe Simyo te verbeteren. Een aantal mails zijn wij verplicht te sturen, daar kun je je niet voor afmelden.
Badge +1
Nou, vandaag om 13:22 is de mail dan toch binnen. Vreemd dat het zo lang heeft moeten duren. Volgens de medewerkers zou gisteren de laatste batch met mails verstuurd moeten zijn.

Erik
Reputatie 1
De instelling Voor het ontvangen van emails staat aan .

Ed
Reputatie 6
Badge +10
Hoi allen,

De e-mail is inderdaad verzonden, maar het kan dus blijkbaar nog dit weekend duren voor hij dan echt aankomt. Als je de e-mail nog niet hebt gekregen (jij gelukkig wel dus ErikM1972), dan kun je altijd meedoen op www.simyo.nl/10-jaar met je telefoonnummer 🙂.

Als het echt zo blijkt dat er meerdere mensen deze e-mail niet goed hebben ontvangen, dan kunnen we er uiteraard ook altijd nog voor kiezen om de einddatum te verlengen 🙂.

Groetjes, Tiury
Hoi,
Ik heb de email ontvangen en op de link geklikt.
Dan krijg ik een mobiel te zie en bij afspelen 2 muziekjes en daarna.....niks?
Ik vraag me dus af hoe verder te gaan want het scherm blijft op het mobieltje staan.
Ik heb overigens de email net pas binnen.
Hallo,

Ik heb deze e-mail ook pas gisteren ontvangen, maar heb hetzelfde probleem als Nattie.
Er komt alleen een mobiel in beeld en na een tijdje, als ik een keer met de muis klik, komt er een muziekje, maar er gebeurt verder helemaal niets.
Graag hoor ik ook wat nu verder te doen en hoe aan deze actie deel te kunnen nemen.
Ook ik ontving een e-mail met de mededeling dat Simyo jarig is en de medewerkers iets "leuk" voor mij gemaakt hebben en er kansen zijn op "superleuke prijzen. Vervolgens geklikt op de link, waarna er een cryptische tekst zonder verdere uitleg verschijnt met: "Genoeg maakt gelukkig" en daarnaast de mogelijkheid om in te loggen op mijn Simyo.

Ook dat gedaan, maar dan zie ik alleen het normale overzicht van beltegoed enz. zonder enige verwijzing welk "leuks" of welke prijskansen de medewerkers voor mij hebben.

Wat is de bedoeling? Zo te zien begrijpen meer mensen niets van deze aktie en is het helemaal niet "leuk"
Aan de moderator Tiuri.

De link in je reactie verwijst alleen maar naar een foto van een mobiele telefoon en verder niets.
hier hetzelfde. ik krijg een telefoon te zien en verder niets??
in diverse browsers geprobeerd.
Ook ik ontving een e-mail met de mededeling dat Simyo jarig is en de medewerkers iets "leuk" voor mij gemaakt hebben en er kansen zijn op "superleuke prijzen. Vervolgens geklikt op de link, waarna er een cryptische tekst zonder verdere uitleg verschijnt met: "Genoeg maakt gelukkig" en daarnaast de mogelijkheid om in te loggen op mijn Simyo.

Ook dat gedaan, maar dan zie ik alleen het normale overzicht van beltegoed enz. zonder enige verwijzing welk "leuks" of welke prijskansen de medewerkers voor mij hebben.

Wat is de bedoeling? Zo te zien begrijpen meer mensen niets van deze aktie en is het helemaal niet "leuk"
Voor mij geldt hetzelfde; kreeg vandaag de mail pas maar bij het aanklikken van de link krijg ik alleen maar een telefoon in beeld en verder niets.
Bij het inloggen kom ik gewoon standaard op de homepage terecht.

niet echt een leuke verrassing om te merken dat je níét mee kan doen
10 december een vergelijkbare mail gekregen.
Omdat de links in de mail verwijzen echter niet naar een simyo.nl webpagina verwijzen, maar naar een vaag ander adres
http://myclang.com/enDanEenHeleboelCijfersEnLetters
vond ik het verdacht veel op phishing lijken en heb ik zojuist Simyo proberen te mailen om hier uitsluitsel over te krijgen.
Helaas kon ik de mail zelf niet aan de vraag toevoegen omdat de webmail-interface van de service desk geen toevoeging van eml-mail bestanden toestaat
Reputatie 7
Kan iemand de link uit de mail die hij heeft gekregen eens posten? Want ik ben nu wel benieuwd.
Het raadsel is opgelost. Dit is de link in de e-mail.

https://www.simyo.nl/10-jaar/index.php

Wat blijkt? Via een browser op een tablet of smartphone (Chrome of wat dan ook) werkt de link niet. Probeer je het op een laptop, dan krijg je een filmpje te zien waarin eerst wat mobieltjes worden heen en weer geschoven en na afloop wordt er gevraagd je mobiele nummer in te vullen. Je zou dan kans maken op een cadeaubon van Bol.com of een Samsung S5.
Reputatie 7
Het raadsel is opgelost. Dit is de link in de e-mail.

https://www.simyo.nl/10-jaar/index.php

Wat blijkt? Via een browser op een tablet of smartphone (Chrome of wat dan ook) werkt de link niet. Probeer je het op een laptop, dan krijg je een filmpje te zien waarin eerst wat mobieltjes worden heen en weer geschoven en na afloop wordt er gevraagd je mobiele nummer in te vullen. Je zou dan kans maken op een cadeaubon van Bol.com of een Samsung S5.


Die oplossingen waren al eerder aangedragen. ;)

Maar fijn dat het nu werkt.
je kan de link alleen openen in google chrome anders doet hij het niet
Reputatie 7
je kan de link alleen openen in google chrome anders doet hij het niet

Werkt prima in Firefox

Reageer