.

Beantwoord

Wat houdt Zenddesk precies in?

  • 12 August 2015
  • 10 reacties
  • 393 Bekeken

Wat houdt het precies in om 'Zenddesk' te hebben,alleen maar om te ontvangen in mijn mailbox?
icon

Beste antwoord door Angela 13 August 2015, 12:33

Bekijk originele reactie

10 reacties

Zendesk is software voor de helpdesk (klantenservice)
Email software waar Simyo gebruik van maakt, zoals jij bijvoorbeeld Gmail of een ander mailprogramma.

Kijk maar eens hier...
https://www.zendesk.nl/?utm_source=google&utm_medium=search-paid&utm_campaign=EMEA-Netherlands-NL-Brand&matchtype=e&utm_term=zendesk&utm_creative=72397144689&utm_network=g&gclid=CMDA8Ojdo8cCFc7HtAodJiIPyg

Nog wat leesvoer.

http://www.emerce.nl/wire/vanad-laboratories-breidt-cimplicity-uit-koppeling-zendesk

Friesian.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bodoiva,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat leuk dat je dit hier komt vragen 🙂 Het antwoord wat Friesian heeft gegeven klopt. Zendesk is een programma wat wij op de klantenservice gebruiken. Hiermee kunnen wij mailen met onze klanten. Als je een account aanmaakt voor Zendesk, kun je makkelijk bijlages verzenden en ontvangen. Zo kunnen wij bijvoorbeeld een kopie van een ID-kaart ontvangen en makkelijk openen. Dit programma helpt ons om zo snel mogelijk service te verlenen via de mail aan onze klanten. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Friesian, bedankt voor je uitleg en antwoord! Dit wordt, zoals je geheid weet, enorm gewaardeerd :)

Groetjes,
Angela

@Friesian, bedankt voor je uitleg en antwoord! Dit wordt, zoals je geheid weet, enorm gewaardeerd :)

Groetjes,
Angela

Graag gedaan, jongedame.

Of..

Anyplace anywhere anytime.🆒
(Met dank aan Nena & Kim Wilde)

Friesian.
Reputatie 6
Badge +10
Een heuze buiging van een echte Friesian? Dat heeft Angela goed gedaan zeg!
Reputatie 5
Badge +10
Dat komen we niet zo vaak tegen!
Het verschil zit hem in de details.
Reputatie 7
Badge +10
Ik voel me vereerd 😉 Wat een gentleman!

Dat liedje is overigens wel lang geleden! Die ga ik weer eens beluisteren!

Groetjes,
Angela
@bodoiva
En nog steeds heeft ut paerdjuh geen suikerklontjes gekregen:P, onvoorstelbaar ja toch niedan?:D

We zitten wel een bietjuh te buigen, maar je hebt toch maar mooi antwoord gekregen op je vraag.
Geweldig handig zo'n forum hè ! 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Een echte zoetekauw ben je 😉.
Tis un keer iets anders dan alle mods bezig met Riverdance....:):D

🆒
Met alle respect, Tiury, maar mijn opmerking was voor bodoiva. (Begrijp je wel hè?:))
Trouwens, een prachtige gebruikersnaam ! 🙂

Reageer