.

Beantwoord

Wanneer worden mijn tickets nu eens echt opgelost?

  • 7 January 2013
  • 1 reactie
  • 312 Bekeken

Badge
Ik word zo moe van de antwoorden van Simyo die niet kloppen.
Ik word zo moe van de "Vertraging bij het beantwoorden van je e-mail aan Simyo"- e-mailtjes.
Via e-mail iets oplossen is kennelijk onmogelijk en duurt weken.
Via telefoon ga ik niet eens proberen omdat de wachttijd nog langer is dan mijn belbundel.
Via het forum zou het binnen 1 dag opgelost moeten zijn, dus laten we hier eens een poging wagen!

Wanneer wordt ticket #331560, wat qua inhoud overigens precies hetzelfde ticket is als #306906 (maar die is zogenaam opgelost) nu eens serieus behandeld? Na een maand moet dit toch ooit eens lukken?

Ik was een tevreden klant van Simyo tot december 2012. En toen ging het mis, terwijl ik eigenlijk gewoon alles wou laten zoals het was.
Maar dat kan niet bij Simyo, dat mag niet bij Simyo, bij Simyo moet je continu mails lezen met als onderwerp "Vertraging bij het beantwoorden van je e-mail aan Simyo" en  als er dan een antwoord komt dan is dit allesbehalve het antwoord waar je op zit te wachten. 

Ik zou er nu langzamerhand een boek over kunnen schrijven, weliswaar een eentonig boek, maar ach daar is Reve ook groot mee geworden. Misschien moet ik mijn ervaringen maar eens gaan verwerken in een blog, mijn vaste internet is tenslotte een stuk prettiger in en voor de communicatie dan mijn mobiele intenet. Voor mij persoonlijk is het verhaal in het blog dan niet zo grappig, maar ik weet zeker dat de lezers er van zullen smullen.

De beste wensen voor 2013?
icon

Beste antwoord door Wayne 8 January 2013, 12:42

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum hoemoeilijkishetnou?,

Zoals wij telefonisch besproken hebben is het gelukkig opgelost!

Reageer