.

Beantwoord

Wanneer krijg je de bevestigingsmail nadat je een telefoon besteld hebt?

  • 4 June 2015
  • 6 reacties
  • 576 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Startend Simyaan
  • 17 reacties
Hallo,

hoeveel tijd verloopt er tussen het afronden van een bestelling in de "Telefoonshop" en het ontvangen van een bevestigingsmail c.q. een mail met de "track en tracecode?'

Groet,

JGS
icon

Beste antwoord door Ernst 5 June 2015, 11:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi jgs,

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Over Simyo.

Wanneer je een telefoon besteld in de telefoonshop krijg je een bevestigingsmail zodra je bestelling verwerkt is. Wanneer jouw telefoon verzonden is, is de bezorgen te 'tracen' en krijg je een de track&trace e-mail.

Als het nu in jouw ogen te lang duurt voor je Ă©Ă©n van deze mails krijgt, kun je dat dan laten weten?
Reputatie 1
Badge
Hoi jgs,

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Over Simyo.

Wanneer je een telefoon besteld in de telefoonshop krijg je een bevestigingsmail zodra je bestelling verwerkt is. Wanneer jouw telefoon verzonden is, is de bezorgen te 'tracen' en krijg je een de track&trace e-mail.

Als het nu in jouw ogen te lang duurt voor je Ă©Ă©n van deze mails krijgt, kun je dat dan laten weten?


Dag Ernst,

dat is het hem nu juist: Wanneer is die bestelling verwerkt? Is dat zodra je de bestelling- en betalingsprocedure hebt doorlopen en je het "Bedankt voor je bestelling"- scherm in beeld ziet of (ruim) nadien?
ik heb op 4 juni voor 17.00 uur een telefoon in de Telefoonshop besteld (waar vermeld staat: "Voor 17.00 besteld (ma t/m do), morgen bezorgd." Ik kreeg geen bevestigingsmail, enkele uren later wel de factuur, maar weer geen "track en trace-code."
En die laatste mail zou ik toch hebben moeten krijgen als ik voor 17.00 bestel om de volgende dag de bestelling te kunnen ontvangen.
Geen bevestigingsmail ontvangen maakt klanten onzeker: "Is mijn bestelling doorgekomen?" Daarom de klantenservice maar gebeld. Waarom de bevestigingsmail niet was verstuurd bleef onbeantwoord.
Idem de vraag of de bezorging dan wel gewoon de volgende dag (5 juni) zou plaatsvinden. "Dat zal dan wel begin volgende week worden."

Kortom, de procedure verdient verbetering: 1. altijd een bevestigingsmail sturen;
2. factuur sturen;
3. (bij bezorging op de volgende dag) "track en trace" code sturen.

Met andere woorden: Handel alle bestellingsprocedures af zoals op de site staat vermeld.

Groet,

jgs

Kortom, de procedure verdient verbetering: 1. altijd een bevestigingsmail sturen;
2. factuur sturen;
3. (bij bezorging op de volgende dag) "track en trace" code sturen.

Met andere woorden: Handel alle bestellingsprocedures af zoals op de site staat vermeld.

Groet,

jgs

Hoi jgs.

Ik geef je volkomen gelijk! Als klant wil je duidelijkheid oftewel transparantie over wanneer wat en hoe...
Ik vind het goed dat je dit aan de orde stelt.
Van mij heb je een grote thumps up verdient ! :)

Alleen is het zo dubbeltje op dubbeltjuh.:D
https://forum.simyo.nl/meedenken-simyo-106/bevestigingsmailfactuurtrack-tracecode-28548/index1.html#post102065
Reputatie 1
Badge
Dag Friesian,

dubbel genaaid houdt beter ...:P
Dag Friesian,

dubbel genaaid houdt beter ...:P

LOL 🆒 Vroeger werdt dan de zeemansknoop gebruikt.:P:D

Reputatie 5
Badge +11
Dag Friesian,

dubbel genaaid houdt beter ...:P

Ik behandel beide topics, dat dát effect is weg ;)
Ik vraag je hier ook naar je ordernummer, dis hoef je dus niet in beide topics te geven.
Daar geef ik ook aan dat we aan het onderzoeken zijn hoe we het bestelproces kunnen verbeteren.

Reageer