.

Beantwoord

Wanneer komt er een beltegoed app

  • 22 August 2012
  • 14 reacties
  • 1750 Bekeken

Hoi mensen. Ik heb met veel plezier gebruik gemaakt van beltegoed app van d-centralize alize maar die werkt al een tijdje niet. Ik heb gebeld met d-centralize en die vertellen dat komt omdat simyo elke keer website verandeert.

Graag wil ik mensen oproepen om simyo te vragen een app te (laten) maken voor beltegoed net als tmobile, en vodafone al hebben.

Nou als er ook mensen als ik die dat willen dan graag hier kenbaar maken .
icon

Beste antwoord door Alex 25 August 2012, 10:47

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Er zijn er vele die dat vragen... Kijkend naar het feit dat ze van klanten willen weten WAT er allemaal in moet komen, lijkt het mij dat er misschien iets aan zit te komen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum veelbeller,

De plannen om een Simyo app. te maken liggen er zeker. Jullie ideeën zijn inderdaad meer dan welkom. Beltegoed/resterende bel minuten checken is natuurlijk belangrijk, maar als je suggesties hebt dan horen we dat hier graag.

Groetjes,

Alex
Ik sluit me aan bij het verzoek snel een beltegoed app te maken!!
Ik zag wel een Duitse app, is die ook bruikbaar voor NLSimyo gebruikers?
Of kun je hierbij niet inloggen, zoals ik in de reacties las?
Reputatie 7
Badge +9
In de App Store kun je 3 Apps vinden 'Bundels' (uitgebreider en voor meerdere providers èn meerdere mobiele nummers bruikbaar) en 'SimyoBelstatus' (alleen voor Simyo) voor IOS. Verder is er ook de 'Sinopia' beltegoed App. Alle 3 Nederlandstalig. Gebruik de zoekfunctie even. Alle Apps geven direct inzicht in het aantal belminuten en MB's dat / die je verbruikt hebt / nog over hebt. Ze zijn zo actueel als de gegevens die je vindt op je persoonlijke 'Mijn Simyo' pagina. Ik weet niet of ze er ook voor Android of een ander OS zijn. Even googlen dus. 🆒

http://lesslines.com/simyo (= SimyoBelstatus website)

Ze zijn handig omdat je direct toegang hebt tot je basale (belminuten / MB-verbruik / facturen) gegevens en je niet steeds daar voor in hoeft te loggen op de website in je 'Mijn Simyo'.

Ik mis dus een beltegoed App helemaal niet  😮
Reputatie 2
Badge +1
Hey de leon,

Bedankt voor jouw reactie! Goed dat je deze nuttige informatie met ons deelt.
Er zijn blijkbaar meerdere apps die je kunt gebruiken om jouw huidige verbruik/tegoed te controleren. Hou er rekening mee dat deze apps niet door Simyo ontwikkeld zijn en Simyo daarom niet garant kan staan voor de informatie in deze apps.
Om deze reden wil ik adviseren om van tijd tot tijd wel even de gegevens op jouw persoonlijke pagina te controleren. Het is natuurlijk wel handig om de informatie in deze app te gebruiken als richtlijn.
Suggesties Simyo App:
Naast actuele stand van verbruik van zowel minuten/sms jes als fatsoenlijk:
- waarschuwing bij zelf in te stellen aantal belminuten en dataverbruik
-actuele stand van factuur, dus alles wat je buiten de bundel hebt verbruikt zoals sms buitenland, bellen service nummers etc. etc.
Met hierbij gespecificeerd welke nummers het betreft
Sorry spellingcontrole...fatsoenlijk = dataverbruik! 😉
Reputatie 2
Badge +1
Hey Traveler,

Bedankt voor jouw input! Wij zullen dit zeker mee gaan nemen.
Totdat Simyo met een officiële app voor Android komt is is een gratis app in de Google Play Store verkrijgbaar, genaamd "Bundeltegoed Checker." Deze heeft een tijdje niet gewerkt, maar doet het nu weer. Deze app is niet door Simyo ontwikkeld en Simyo is dus niet verantwoordelijk voor een eventuele foutieve werking (al is die nog niet geconstateerd in de nieuwste versie).
Op dit moment is de app alleen door abonnementhouders te gebruiken en niet door prepaid klanten, maar dat verandert waarschijnlijk in de nabije toekomst (wordt aan gewerkt).
Badge
Ik sluit me aan bij het verzoek snel een beltegoed app te maken!!
Ik zag wel een Duitse app, is die ook bruikbaar voor NLSimyo gebruikers?
Of kun je hierbij niet inloggen, zoals ik in de reacties las?


Helaas kun je daar niks mee is niet voor de nederlandse simyo

Groetjes Tulpe
Reputatie 4
Badge +8
Tulpje, misschien even teruglezen, want er zijn al meerdere apps genoemd die, tot de app van Simyo er is, goed bruikbaar zijn.
Zie het bericht van de leon.
Reputatie 4
Badge +8
Oh jee, misschien is tulpje al lang verdwenen hier....
😞
Reputatie 5
Badge +10
Tnx voor de tip koorelle2.

Groetjes,

Alex
Badge
Met dataverbruik en limietmelder

Reageer