.

Beantwoord

Wanneer komt de Simyo app Windows Phone

  • 25 November 2013
  • 4 reacties
  • 954 Bekeken

Hallo,

Al maanden lang lees ik op de website dat de mijn simyo app voor Windows Phone binnenkort zal verschijnen. In mijn ogen is binnenkort niet een paar maanden...
Kan iemand mij vertellen wanneer de app uiteindelijk gaat verschijnen?

Er is wel een app beschikbaar, maar die werkt niet naar behoren. Dus zit nu te wachten op één die wél werkt...
icon

Beste antwoord door Ernst 26 November 2013, 12:42

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi wopken, welkom op het Simyo forum :)

De beoogde lancering van de Simyo app voor Windows phone is zeg maar 'niet zoals gehoopt' gegaan...
Je kunt hier wat meer info vinden van één van onze product managers -Kevin.
Badge
6 december......Sinterklaaskadootje gekregen.
De SIMYO app voor Windwos Phone is in de WindowsPhone Store te downloaden.
Is wel een kale versie die alleen het gebruikte tegoed in minuten/sms-en en Mb-jen weergeeft. Veel meer heb ikzelf niet direct nodig, maar in de toekomst abbo aanpassingen hierover laten gaan zou misschien wel makkelijk zijn.
 
Reputatie 7
Badge +9
De android en iPhone apps doen niet meer dan jij daar zegt. Ze zijn alle nog in ontwikkeling. Waarschijnlijk kan je eerst verbuik en kosten in detail zien. Abbonement aanpassen staat ook op het verlanglijstje voor zo ver ik weet.
Badge +3
Het verlanglijstje is groot voor de Simyo-app. Eerst gaan we verder met de ontwikkeling van iOS en Android versies van de app en daarna komt de Windows-app pas in de pikorde.

Dit doen we omdat bij het developen van de drie platformen tegelijk, we heel veel vertraging zouden oplopen omdat we overal tegelijk rekening mee moeten houden. Zodra de iOS en Android app op het niveau zijn dat we willen, zal de Windows app ook naar dit niveau getild worden.

Reageer