.

Waarom zijn door een verkeerde instelling bij Simyo de mailtjes niet leesbaar?

  • 27 February 2015
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

Badge
Zojuist een mailtje ontvangen van Simyo betreffende: "Belangrijk bericht voor klanten die Simyo zakelijk gebruiken"

In dit bericht zit echter een fout; het hele bericht is opgesteld als HTML mail, wat door een heleboel browsers (o.a. telefoons) niet gelezen kan worden.
Normaal wordt hier 'multipart' gebruikt, waarbij het mailtje zowel als text/plain; als ook als text/html; gestuurd wordt, en de ontvanger dan kiest welke weergave hij/zij wil gebruiken.
Hier is blijkbaar bij Simyo iets fout gegaan en alleen de text/html verstuurd, wat dus op verschillende apparaten van mij niet leesbaar is.
Ik wil vragen of iemand bij Simyo hiernaar kan kijken, en ervoor kan zorgen dat ik de volgende keer wel mailtjes van Simyo kan lezen.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ik heb dat mailtje ook ontvangen en het is leesbaar op zowel mijn Mac mini, als mijn iPad en iPhone.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi C-base en koorelle,

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het Subforum Over Simyo.

We hebben met hier ook getest met iPhones en een Sony, met mailprogramma's en verschillende browsers, maar konden allen het mailtje gewoon lezen.
C-base, op wat voor apparaat kun jij die mail niet lezen? En met welke browser(s)?
Als je dit aan kunt geven kunnen we nagaan of er inderdaad sprake is van een probleem.

Overigens is dit het mailtje:
http://i61.tinypic.com/2r7mu4h.png

Reageer