.

Beantwoord

Waarom wordt mijn klacht niet beantwoord?

  • 4 August 2016
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

Op 28-08-2016 heb ik telefonisch een klacht ingediend bij een medewerker.
De aard van de klacht verergerde gedurende het weekend, waarna ik maandag ochtend nogmaals met Simyo gebeld heb om hulp.
daarop heb ik op 01-08-2016 klacht verstuurd aan Simyo met hetzelfde verzoek om hulp.
Dit heb ik schriftelijk gedaan omdat ik telefonisch niet adequaat te woord werd gestaan.
Ondanks dat ik mijn klacht en vraag duidelijk en zeer beleefd heb opgesteld, krijg ik geen enkele reactie van Simyo.
Simyo beloofd uiterlijk binnen 3 werkdagen te reageren.
icon

Beste antwoord door Caspar 5 August 2016, 14:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bloem68,

Wat fijn om te horen dat het uiteindelijk toch is opgelost allemaal! 🙂 Ik wens je nog een fijn weekend toe. Laat je het weten als ik iets anders voor je kan betekenen?

Groetjes,
Jihane
Beste Caspar,

Hartelijk dank voor jouw reactie, de reactie van 3 augustus hebben wij helaas niet mogen ontvangen.
Er lijkt iets misgegaan te zijn in de communicatie.
Inmiddels hebben wij gisteren alsnog een antwoord ontvangen van Simyo.
De hulp en ondersteuning die in dit antwoord geboden wordt, overtrof onze verwachting.
Chapeau!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Bloem68,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het lijkt alsof er niet wordt gereageerd op je klacht. Ik heb even je aansluiting erbij gepakt en zie dat er op 3 augustus is gereageerd op jouw e-mail. Dan heeft mijn collega van de e-mail volgens mij wel op tijd gereageerd. Of bedoelde je soms een andere e-mail die je hebt gestuurd? Ik kan verder namelijk niks terugvinden.

Ik hoop dat alles verder is opgelost en dat je via de e-mail goed geholpen bent. Als je nog verdere vragen hebt, kan je ook altijd hier terecht natuurlijk!

Groetjes,
Caspar

Reageer