Het zal wel klantgericht bedoeld zijn, maar dit vind ik zeer ondoordacht, zeer onwenselijk en onveilig! 😠
De gegevens kunnen gewoon op Mijn Simyo (na INLOGGEN met mijn gegevens) worden gevonden. Sterker nog, zonder de gegevens zou ik mijn nieuwe sim-kaart niet hebben kunnen gebruiken.
Vraag: waarom doet u dit? :?
Verzoek: nooit meer dergelijke gegevens gecombineerd in 1 email willen sturen!
In deze mail die ik van Simyo ontving, heb ik mijn gegevens onleesbaar gemaakt:
Op 15 aug. 2016, om 19:06 heeft Simyo het volgende geschreven:
Beste Vera ******,
Hierbij ontvang je je persoonlijke pin- en PUK code. De pincode heb je nodig om de simkaart te kunnen gebruiken. De PUK-code heb je nodig als je per vergissing drie keer de verkeerde pincode intoetst. Beide codes vind je ook op Mijn Simyo.
Je Simyo telefoonnummer is: 061*******
Je pincode is: ****
Je PUK-code is: *******
Wij wensen je veel belplezier!
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
Op dit bericht kun je niet reageren. Als je nog vragen hebt, ga dan naar www.simyo.nl/service
Beste antwoord door Ilias
Bekijk originele reactie