.

Beantwoord

Waarom vindt er een vertraging op het forum plaats?

  • 2 November 2017
  • 12 reacties
  • 247 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zie een grote vertraging in gemelde aantal reacties op topics.
icon

Beste antwoord door Niels 3 November 2017, 11:01

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hier ook 3 tot 4 uur vertraging Friesian.
Bedankt franswon, ik dacht al. Zou het alleen bij mij spelen?
Reputatie 7
Badge +9
nu nog 13 minuten
Bij mij staat er dat dit topic 3 reacties bevat (4 incl. deze) maar dat niemand het topic heeft gelezen. Das ook best knap.. 🤔
Reputatie 7
Badge +9
Antwoorden van een paar dagen geleden staan op zojuist. De reactie van Friesian kwam 2 keer binnen, kortom: er is iets mis.
Reputatie 7
Badge +9
Bij mij staat er dat dit topic 3 reacties bevat (4 incl. deze) maar dat niemand het topic heeft gelezen. Das ook best knap.. 🤔

Ze reageren zonder te lezen, komt wel meer voor 😂
Reputatie 6
Badge +5
Hi Friesian, franswon en Ray,

Bedankt voor het opmerken! Het klopt inderdaad dat er een issue is met de notificatie mails, het bijhouden van de replies en de views op de topics. Gelukkig zijn de eerste twee al opgelost en zijn we druk bezig met het laatste probleem ook te fixen. Dit zal later vandaag gebeurd zijn :)

Hebben jullie hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
Niet meer aan de knopjes zitten voortaan Niels 😁
Reputatie 5
Badge +9
Haha, ja Niels, niet meer aan de knoppen zitten ;)

Nogmaals bedankt voor het opmerken guys!
Reputatie 7
Badge +9
Ook nu is er weer vertraging, ik krijg emails over eerdere reacties later dan latere, beetje verwarrend is dat.

Onder andere over dit topic: https://forum.simyo.nl/over-simyo-en-het-simyo-forum-80/feedback-over-ons-vernieuwde-forum-39925/index2.html#post177386

Om 17:33 de reactie van Ray, om 17:36 de reactie van Jihane, terwijl Jihane haar reactie 15 minuten eerder heeft geplaatst.
Hi Friesian, franswon en Ray,

Bedankt voor het opmerken! Het klopt inderdaad dat er een issue is met de notificatie mails, het bijhouden van de replies en de views op de topics. Gelukkig zijn de eerste twee al opgelost en zijn we druk bezig met het laatste probleem ook te fixen. Dit zal later vandaag gebeurd zijn :)

Hebben jullie hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels

Ja, zou het kunnen dat dit 'beste antwoord' een ietsiepietsie voorbarig is?
Een 'beste antwoord' is iets anders m.i. dan de oplossing.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Franswon,

Oei, dat is niet de bedoeling! Ik vraag Angela of ze dit kan uitzoeken.

@Friesian, ik snap je punt. Alleen is het probleem vastgesteld en bekend bij ons. In de reactie van Niels wordt aangegeven dat hier aan wordt gewerkt. De oplossing komt vanuit Insided en hier hoeven jullie niets voor te doen, vandaar dat de reactie van Niels ook is aangemerkt als antwoord op je vraag.

Als je hier meer over wilt weten, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Asma

Reageer