.

Beantwoord

Waarom stop contact met klantenservice als blijkt dat ze fout zitten.

  • 13 November 2013
  • 3 reacties
  • 1046 Bekeken

Waarom stopt elk contact (via twitter en klantenservicemail) met de klantenservice als ik ze wijs op de klantenservicepagina waar staat dat ik bij bijna 100% internetbundelverbruik de waarschuwings-sms krijg en niet pas € 77,95 / tweeenhalf uur later?

Enige toelichting:
Ik snap best dat ik de kosten van internetgebruik na de waarschuwing zou moeten betalen, als ik die gemaakt zou hebben, maar niet de kosten voorafgaand aan de veel te late waarschuwing. Het zal best mijn eigen schuld zijn dat ik per ongeluk veel data gebruikt heb, maar daar is de bijna-100%-waarschuwing toch voor? En "daarmee helpt Simyo mij voorkomen dat ik meer verbruik dan ik aan data beschikbaar heeft." (zie ook screenshot of linkje)
Maar op deze slimme manier van niet reageren op mijn heraansluitverzoeken ben ik die aansluiting (ook telefonie) al ruim 3 dagen kwijt. In het forum wordt door diverse klanten gemeld dat de metingen met vertraging zijn, maar dat is dus volgens onderstaande klantenservicepagina niet het geval, er staat bij 'bijna 100%', zonder melding over vertraagde metingen. Ik ben wel bang dat die pagina nu wel aangepast zal worden voordat nog veel meer te laat gewaarschuwde hoogverbruikers hun geld terug willen.

Link waar de klantenservice schijnbaar niet van af wil weten: http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/krijg-ik-een-waarschuwing-als-ik-mijn-bundel-22989481

Screenshot van deze pagina:
http://www.home-pages.com/images/ScreenHunter_04_Nov_13_21_48.gif
icon

Beste antwoord door Alex 14 November 2013, 12:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi AntonKlein,

Simyo verwerkt het verbruik altijd met een vertraging. Het is dus helaas mogelijk dat je de waarschuwings sms later krijgt. Simyo is continu bezig om zich te verbeteren. De lijntjes zijn hier zo kort dat we zinnetjes en foutjes op de website soms snel kunnen aanpassen. Het is dan ook erg prettig als klanten ons hierop attenderen. Nadat het berichtje op Twitter binnen kwam, is er ook direct een mail naar de webmaster gestuurd om dit aan te passen. Ook Mark had na je mail al een melding hiervan doorgegeven 🙂. Dus via ieder kanaal nemen wij klanten erg serieus. Zal het bedankje aan Mark doorgeven in ieder geval.

Groetjes,

Alex
Inderdaad heb ik via de mail inmiddels een iets beter voorstel gehad over de kosten vooraf aan de waarschuwings-sms. Jammer dat het niet geheel kwijtgescholden wordt, maar ik ben ten minste weer aangesloten.

Het is in ieder geval goed dat jullie de info op de site verbeteren. De disclaimer meldt wel dat de info op de site niet actueel of correct is (wat dus ook weer voor de disclaimer geldt 😕 ) maar de bovengenoemde klantenservicepagina staat er inmiddels bijna een jaar op. Ik vindt dat alle info op de normale site (niet het forum) altijd als correct aangenomen mag worden, tijdelijke (kortedurende) foutjes daargelaten.

Ondanks dat ik van mening blijf dat ik onterecht kosten gemaakt heb en onterecht ben afgesloten loont het de moeite niet om hier nog meer werk van te maken.
Rest mij nog om helpdesker Mark te bedanken om dit issue wel serieus uit te zoeken en dit vriendelijk in de mail te beantwoorden.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Anton Klein,

Ik zie inderdaad dat er zowel via mail als Twitter contact is geweest. Mijn collega heeft aangegeven hoe de aansluiting weer hersteld kan worden. Via Twitter krijg je altijd wat sneller antwoord dan per mail. Ik snap dat het vervelend is wanneer je kosten moet betalen hiervoor. En ik snap de verwarring natuurlijk ook wat de tekst betreft. We hebben dit dan ook laten aanpassen. Bedankt voor het doorgeven in ieder geval.

Het verbruik wordt altijd met een vertraging verwerkt, waardoor je de waarschuwing later kan ontvangen. Ik zie dat er vandaag een antwoord is gestuurd op je email.

Groetjes,

Alex

Reageer