Enige toelichting:
Ik snap best dat ik de kosten van internetgebruik na de waarschuwing zou moeten betalen, als ik die gemaakt zou hebben, maar niet de kosten voorafgaand aan de veel te late waarschuwing. Het zal best mijn eigen schuld zijn dat ik per ongeluk veel data gebruikt heb, maar daar is de bijna-100%-waarschuwing toch voor? En "daarmee helpt Simyo mij voorkomen dat ik meer verbruik dan ik aan data beschikbaar heeft." (zie ook screenshot of linkje)
Maar op deze slimme manier van niet reageren op mijn heraansluitverzoeken ben ik die aansluiting (ook telefonie) al ruim 3 dagen kwijt. In het forum wordt door diverse klanten gemeld dat de metingen met vertraging zijn, maar dat is dus volgens onderstaande klantenservicepagina niet het geval, er staat bij 'bijna 100%', zonder melding over vertraagde metingen. Ik ben wel bang dat die pagina nu wel aangepast zal worden voordat nog veel meer te laat gewaarschuwde hoogverbruikers hun geld terug willen.
Link waar de klantenservice schijnbaar niet van af wil weten: http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/krijg-ik-een-waarschuwing-als-ik-mijn-bundel-22989481
Screenshot van deze pagina:
http://www.home-pages.com/images/ScreenHunter_04_Nov_13_21_48.gif
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie