.

Beantwoord

Waarom nemen jullie nooit op?

  • 30 November 2012
  • 2 reacties
  • 331 Bekeken

Hallo,

Ik heb jullie vandaag 6x geprobeert te bellen en jullie nemen niet op en als jullie opnemen dan wordt er opgehangen, waardeloos dus. Ik wil weten of mijn nano kaart vandaag geactiveerd wordt (gister om 4 uur ge activeerd op jullie site).

Ik weet niet of ik hier een klachten kan indienen maar de service is best wel bagger, je weet nooit waar je aan toe bent en jullie zijn niet te bereiken.

Graag hoor is nu eens wat van jullie,

Robin
icon

Beste antwoord door Alex 5 December 2012, 12:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil weten of mijn nano kaart vandaag geactiveerd wordt 

Robin


Toen de iPhone 5 net op de markt was, zijn sommige mensen hier in een mental institution opgenomen omdat hun nano's te laat kwamen enz. Was niet prettig om te moeten zien.
Dus beste Robin, probeer zo goed en zo kwaad als het kan, rustig te blijven. Komt goed.

Btw snap best dat je met je speledingetje wilt spelen :o Komt echt goed. 

En neem er in de tussentijd nog ene op simyo' s gezondheid, zou'k zeggen. 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum robinheeftdorst,

Volgens onze gegevens is de simkaart geactiveerd. Zoals aangeven staat op de activatie pagina wordt de nano simkaart binnen 1 werkdag geactiveerd. Dat betekent dat de simkaart tot de volgende dag 18:00 door de technische dienst aan je telefoonnummer wordt gekoppeld. Dit is bij jou ook het geval geweest. Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is om lang te moeten wachten tot je iemand te spreken krijgt hoor.

Groetjes,

Alex

Reageer