.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen contact met klantenservice?

  • 31 August 2015
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

Badge
Ik probeer de klantenservice telefonisch te bereiken aangezien er vandaag een sim reset is uitgevoerd, maar niet heeft gewerkt. Op het moment dat ik de klantenservice bel, word ik direct in de wacht gezet. Naar andere nummer kan wel, dus ik gok dat er iets verkeerd in het systeem staat.

Zou fijn zijn als dit zsm opgelost kan worden want ik wil graag vandaag nog bellen!
icon

Beste antwoord door Ray 31 August 2015, 16:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Heb je de telefoon opnieuw opgestart na de reset vanuit Simyo?
Het kan hier overigens een dag duren voor je antwoord krijgt vanuit Simyo. Misschien later nog eens bellen. KAn erg druk zijn telefonisch.

Via Twitter is de verwachte reactietijd ongeveer 35 minuten nu.
Reputatie 7
Simyo is inderdaad telefonisch niet bereikbaar helaas

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/klantenservice-telefonisch-niet-bereikbaar-29818
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jurgen01,

Het klopte inderdaad dat Simyo gister helaas niet meer bereikbaar was per telefoon. Gelukkig zie ik dat je simkaart vandaag wel weer verbinding heeft gemaakt en heb je vandaag niet meer gebeld. Kun je bevestigen of het probleem met je simkaart is opgelost? Zo niet, ontvang ik graag meer uitleg over het probleem, zodat ik je kan helpen 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer