Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactieZowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.
Ik heb ook al 2 dagen op telefoon(android) en op ipad (iOS) de melding " sorry er ging even iets mis" het wordt een beetje boel irritant
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.
Je kunt in mijn ogen tot het is opgelost 2 dingen doen.
Daarmee zie je precies hoeveel je gebruikt hebt van...
- Op Mijn Simyo kijken, voor wat ik weet werkt dat.
- Als alternatief zou je Call Meter 3G kunnen installeren. (voorkeuren instellen met linkertoets)
- factuurperiode
- calls
- sms
- data.
Wordt direkt gemeten op je telefoon, dus je ziet bijvoorbeeld meteen aantal uitgaande gesprekken.
Groet,
Friesian
Ook ik heb al minstens 3 dagen hetzelfde probleem!
Is er vorige week een softwarematige aanpassing geweest in jullie systeem? Waarom zou er anders ineens bij zoveel "klanten" dit ineens niet meer mogelijk zijn. Jullie leveren de app. Jullie dienen dit te repareren. Als er bij jullie wat wijzigt is dat toch niet "ons" probleem?
Ik heb ook al 2 dagen op telefoon(android) en op ipad (iOS) de melding " sorry er ging even iets mis" het wordt een beetje boel irritant
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.
Ik heb precies hetzelfde al drie dagen krijg ik dit bericht erg vervelend!!
Hoi Leowolde en makami,
Wat vervelend dat de Mijn Simyo app niet optimaal werkt bij jullie :(
Ik heb het net zelf ook even uitgetest op mijn Android telefoon en krijg deze melding niet in beeld 😕
Zouden jullie daarom wat meer informatie hierover kunnen geven: welk besturingssysteem heeft jullie telefoon (iOS, Android, WindowsPhone)? En hebben jullie de laatste versie van de app geïnstalleerd?
Zouden jullie sowieso even willen proberen of de tip van Friesian helpt om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren?
Ik hoor graag van jullie om jullie hier verder mee te kunnen helpen! :)
Waarom krijg ik bij het openen van de app vaak on beeld : sorry er ging even iets mis
Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt
Ik heb precies hetzelfde al drie dagen krijg ik dit bericht erg vervelend!!
Waarom krijg ik bij het openen van de app vaak on beeld : sorry er ging even iets mis
Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.
Ik heb ook al 2 dagen op telefoon(android) en op ipad (iOS) de melding " sorry er ging even iets mis" het wordt een beetje boel irritant
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.