.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding "sorry er ging even iets mis" op de Mijn Simyo app?

  • 27 August 2014
  • 28 reacties
  • 3242 Bekeken

Badge
Waarom krijg ik bij het openen van de app vaak on beeld : sorry er ging even iets mis
Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt
icon

Beste antwoord door Tiury 4 September 2014, 11:25

Bekijk originele reactie

28 reacties

Heb je al geprobeerd de app verwijderen en opnieuw installeren?
Waarom krijg ik bij het openen van de app vaak on beeld : sorry er ging even iets mis
Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt


Ik heb precies hetzelfde al drie dagen krijg ik dit bericht erg vervelend!!
Badge +6
Ik heb precies hetzelfde al drie dagen krijg ik dit bericht erg vervelend!!

Hoi Leowolde en makami,

Wat vervelend dat de Mijn Simyo app niet optimaal werkt bij jullie :(

Ik heb het net zelf ook even uitgetest op mijn Android telefoon en krijg deze melding niet in beeld 😕

Zouden jullie daarom wat meer informatie hierover kunnen geven: welk besturingssysteem heeft jullie telefoon (iOS, Android, WindowsPhone)? En hebben jullie de laatste versie van de app geïnstalleerd?

Zouden jullie sowieso even willen proberen of de tip van Friesian helpt om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren?

Ik hoor graag van jullie om jullie hier verder mee te kunnen helpen! 🙂
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.


Je kunt in mijn ogen tot het is opgelost 2 dingen doen.
  1. Op Mijn Simyo kijken, voor wat ik weet werkt dat.
  2. Als  alternatief zou je Call Meter 3G kunnen installeren. (voorkeuren instellen met linkertoets)
Daarmee zie je precies hoeveel je gebruikt hebt van...
- factuurperiode  
- calls
- sms
- data.
Wordt direkt gemeten op je telefoon, dus je ziet bijvoorbeeld meteen aantal uitgaande gesprekken.

Groet,
Friesian
Is er vorige week een softwarematige aanpassing geweest in jullie systeem? Waarom zou er anders ineens bij zoveel "klanten" dit ineens niet meer mogelijk zijn. Jullie leveren de app. Jullie dienen dit te repareren. Als er bij jullie wat wijzigt is dat toch niet "ons" probleem?
Ik heb ook al 2 dagen op telefoon(android) en op ipad (iOS) de melding " sorry er ging even iets mis" het wordt een beetje boel irritant
Badge
Ik kan mij app op me mobiel niet gebruiken ik krijg de melding sorry er ging even iets mis , ik baal hier erg van omdat ik me MB wil bij houden en niet in kosten wil komen , ook geeft de ap me kosten niet meer aan , gaan jullie hier iets aan doen anders ga ik stoppen met Simyo.
Badge
Ik heb ook al 2 dagen op telefoon(android) en op ipad (iOS) de melding " sorry er ging even iets mis" het wordt een beetje boel irritant

 ja ik dus ook dit is echt balen !!!
Badge
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.


Je kunt in mijn ogen tot het is opgelost 2 dingen doen.
  1. Op Mijn Simyo kijken, voor wat ik weet werkt dat.
  2. Als  alternatief zou je Call Meter 3G kunnen installeren. (voorkeuren instellen met linkertoets)
Daarmee zie je precies hoeveel je gebruikt hebt van...
- factuurperiode  
- calls
- sms
- data.
Wordt direkt gemeten op je telefoon, dus je ziet bijvoorbeeld meteen aantal uitgaande gesprekken.

Groet,
Friesian


Ik heb die app geprobeert maar daar zie ik geen MB op , dus ik heb er niks aan jammer genoeg , ik vind dar Simyo dit moet oplossen .:mad:
Badge
Ook ik heb al minstens 3 dagen hetzelfde probleem!
@ pluis

Heb je bij het overzicht naar boven gescrollt?
Bij eenvoudige voorkeuren kun je alles instellen zoals door mij genoemd.....
Badge
Ook ik heb al minstens 3 dagen hetzelfde probleem!


Ik heb de app opnieuw geinstaleerd en hij doet het nu weer Jessica , probeer het !! succes :o
Badge
Is er vorige week een softwarematige aanpassing geweest in jullie systeem? Waarom zou er anders ineens bij zoveel "klanten" dit ineens niet meer mogelijk zijn. Jullie leveren de app. Jullie dienen dit te repareren. Als er bij jullie wat wijzigt is dat toch niet "ons" probleem?


Verwijder de app en instaleer hem opnieuw , lukte ook bij mij !!
Badge
Ik heb ook al 2 dagen op telefoon(android) en op ipad (iOS) de melding " sorry er ging even iets mis" het wordt een beetje boel irritant


Op nieuw instaleren , het is bij mij ook gelukt !! succes wel eerst verwijderen.ik heb een samsung .
Badge
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.



verwijder de app en op nieuw instaleren , doet het bij mij ook weer ik heb een samsung .
Badge
Ik heb precies hetzelfde al drie dagen krijg ik dit bericht erg vervelend!!

Hoi Leowolde en makami,

Wat vervelend dat de Mijn Simyo app niet optimaal werkt bij jullie :(

Ik heb het net zelf ook even uitgetest op mijn Android telefoon en krijg deze melding niet in beeld 😕

Zouden jullie daarom wat meer informatie hierover kunnen geven: welk besturingssysteem heeft jullie telefoon (iOS, Android, WindowsPhone)? En hebben jullie de laatste versie van de app geïnstalleerd?

Zouden jullie sowieso even willen proberen of de tip van Friesian helpt om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren?

Ik hoor graag van jullie om jullie hier verder mee te kunnen helpen! :)



Ik heb de app verwijderd en de app er op nieuw op gezet en toen deed hij het weer .
Badge
Waarom krijg ik bij het openen van de app vaak on beeld : sorry er ging even iets mis
Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt


Ik heb precies hetzelfde al drie dagen krijg ik dit bericht erg vervelend!!


App verwijderen en er op nieuw op zetten deed ik ook en hij werkt weer !!!
Badge
Verwijder de app en op nieuw in stellen deed ik ook en werkt weer !!
Badge
Waarom krijg ik bij het openen van de app vaak on beeld : sorry er ging even iets mis
Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt


App verwijderen en op nieuw in staleren, deed ik ook en werkt weer !!
Badge
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.


App verwijderen en opnieuw instellen deed ik ook en werkt weer , succes
Badge
Ik heb ook al 2 dagen op telefoon(android) en op ipad (iOS) de melding " sorry er ging even iets mis" het wordt een beetje boel irritant


App verwijderen en opnieuw in stellen deed ik ook en werkt weer !!
Sinds de nieuwe abbo periode met een aanpassing in mijn databundel nu ook de vervelende foutmelding....herinstallatie unsuccesfull
Wel gelukt na het wissen van de cache op mijn android, toen deinstallatie en daarna opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Doet het weer
Ik heb dit ook al 3 dagen op Android en mijn zoon op iPhone. Echt heel irritant.

Reageer