Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding "sorry er ging even iets mis" op de Mijn Simyo app?

  • 27 augustus 2014
  • 28 reacties
  • 2825 Bekeken

Badge
Waarom krijg ik bij het openen van de app vaak on beeld : sorry er ging even iets mis
Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt
icon

Beste antwoord door Tiury 4 september 2014, 11:25

Hoi iedereen,



Wat vervelend dat de app niet werkt bij jullie 😞 Ik heb afgelopen weekend hetzelfde ervaren en door het uitloggen en vervolgens weer inloggen is dit "probleem" verholpen 🙂 We hebben hier ook een topic voor aangemaakt. Check het topic https://: https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/tip-werkt-de-mijn-simyo-app-niet-oplossing-uitloggen-opgelost-22651/.



Volgens de leverancier van de App, is het nu definitief opgelost en is het in/uitloggen niet meer nodig en kun je de App gewoon verversen op de normale manier, waarna hij weer werkt!



Zouden jullie willen checken of dit ook zo is?
Bekijk originele reactie

28 reacties

Heb je al geprobeerd de app verwijderen en opnieuw installeren?
Waarom krijg ik bij het openen van de app vaak on beeld : sorry er ging even iets mis
Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt


Ik heb precies hetzelfde al drie dagen krijg ik dit bericht erg vervelend!!
Badge +6
Ik heb precies hetzelfde al drie dagen krijg ik dit bericht erg vervelend!!

Hoi Leowolde en makami,

Wat vervelend dat de Mijn Simyo app niet optimaal werkt bij jullie :(

Ik heb het net zelf ook even uitgetest op mijn Android telefoon en krijg deze melding niet in beeld 😕

Zouden jullie daarom wat meer informatie hierover kunnen geven: welk besturingssysteem heeft jullie telefoon (iOS, Android, WindowsPhone)? En hebben jullie de laatste versie van de app geïnstalleerd?

Zouden jullie sowieso even willen proberen of de tip van Friesian helpt om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren?

Ik hoor graag van jullie om jullie hier verder mee te kunnen helpen! 🙂
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.


Je kunt in mijn ogen tot het is opgelost 2 dingen doen.
  1. Op Mijn Simyo kijken, voor wat ik weet werkt dat.
  2. Als  alternatief zou je Call Meter 3G kunnen installeren. (voorkeuren instellen met linkertoets)
Daarmee zie je precies hoeveel je gebruikt hebt van...
- factuurperiode  
- calls
- sms
- data.
Wordt direkt gemeten op je telefoon, dus je ziet bijvoorbeeld meteen aantal uitgaande gesprekken.

Groet,
Friesian
Is er vorige week een softwarematige aanpassing geweest in jullie systeem? Waarom zou er anders ineens bij zoveel "klanten" dit ineens niet meer mogelijk zijn. Jullie leveren de app. Jullie dienen dit te repareren. Als er bij jullie wat wijzigt is dat toch niet "ons" probleem?
Ik heb ook al 2 dagen op telefoon(android) en op ipad (iOS) de melding " sorry er ging even iets mis" het wordt een beetje boel irritant
Badge
Ik kan mij app op me mobiel niet gebruiken ik krijg de melding sorry er ging even iets mis , ik baal hier erg van omdat ik me MB wil bij houden en niet in kosten wil komen , ook geeft de ap me kosten niet meer aan , gaan jullie hier iets aan doen anders ga ik stoppen met Simyo.
Badge
Ik heb ook al 2 dagen op telefoon(android) en op ipad (iOS) de melding " sorry er ging even iets mis" het wordt een beetje boel irritant

 ja ik dus ook dit is echt balen !!!
Badge
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.


Je kunt in mijn ogen tot het is opgelost 2 dingen doen.
  1. Op Mijn Simyo kijken, voor wat ik weet werkt dat.
  2. Als  alternatief zou je Call Meter 3G kunnen installeren. (voorkeuren instellen met linkertoets)
Daarmee zie je precies hoeveel je gebruikt hebt van...
- factuurperiode  
- calls
- sms
- data.
Wordt direkt gemeten op je telefoon, dus je ziet bijvoorbeeld meteen aantal uitgaande gesprekken.

Groet,
Friesian


Ik heb die app geprobeert maar daar zie ik geen MB op , dus ik heb er niks aan jammer genoeg , ik vind dar Simyo dit moet oplossen .:mad:
Badge
Ook ik heb al minstens 3 dagen hetzelfde probleem!
@ pluis

Heb je bij het overzicht naar boven gescrollt?
Bij eenvoudige voorkeuren kun je alles instellen zoals door mij genoemd.....
Badge
Ook ik heb al minstens 3 dagen hetzelfde probleem!


Ik heb de app opnieuw geinstaleerd en hij doet het nu weer Jessica , probeer het !! succes :o
Badge
Is er vorige week een softwarematige aanpassing geweest in jullie systeem? Waarom zou er anders ineens bij zoveel "klanten" dit ineens niet meer mogelijk zijn. Jullie leveren de app. Jullie dienen dit te repareren. Als er bij jullie wat wijzigt is dat toch niet "ons" probleem?


Verwijder de app en instaleer hem opnieuw , lukte ook bij mij !!
Badge
Ik heb ook al 2 dagen op telefoon(android) en op ipad (iOS) de melding " sorry er ging even iets mis" het wordt een beetje boel irritant


Op nieuw instaleren , het is bij mij ook gelukt !! succes wel eerst verwijderen.ik heb een samsung .
Badge
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.



verwijder de app en op nieuw instaleren , doet het bij mij ook weer ik heb een samsung .
Badge
Ik heb precies hetzelfde al drie dagen krijg ik dit bericht erg vervelend!!

Hoi Leowolde en makami,

Wat vervelend dat de Mijn Simyo app niet optimaal werkt bij jullie :(

Ik heb het net zelf ook even uitgetest op mijn Android telefoon en krijg deze melding niet in beeld 😕

Zouden jullie daarom wat meer informatie hierover kunnen geven: welk besturingssysteem heeft jullie telefoon (iOS, Android, WindowsPhone)? En hebben jullie de laatste versie van de app geïnstalleerd?

Zouden jullie sowieso even willen proberen of de tip van Friesian helpt om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren?

Ik hoor graag van jullie om jullie hier verder mee te kunnen helpen! :)



Ik heb de app verwijderd en de app er op nieuw op gezet en toen deed hij het weer .
Badge
Waarom krijg ik bij het openen van de app vaak on beeld : sorry er ging even iets mis
Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt


Ik heb precies hetzelfde al drie dagen krijg ik dit bericht erg vervelend!!


App verwijderen en er op nieuw op zetten deed ik ook en hij werkt weer !!!
Badge
Verwijder de app en op nieuw in stellen deed ik ook en werkt weer !!
Badge
Waarom krijg ik bij het openen van de app vaak on beeld : sorry er ging even iets mis
Opnieuw laden
Wat vaak dan niet lukt


App verwijderen en op nieuw in staleren, deed ik ook en werkt weer !!
Badge
Zowel ik, als mijn zoon en dochter krijgen de melding " Sorry, er ging even iets mis...".Bij alle 3 de telefoons de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. En ook de telefoons uit gezet en opnieuw opgestart. De melding blijft....
Wij hebben alle 3 een android telefoon.


App verwijderen en opnieuw instellen deed ik ook en werkt weer , succes
Badge
Ik heb ook al 2 dagen op telefoon(android) en op ipad (iOS) de melding " sorry er ging even iets mis" het wordt een beetje boel irritant


App verwijderen en opnieuw in stellen deed ik ook en werkt weer !!
Sinds de nieuwe abbo periode met een aanpassing in mijn databundel nu ook de vervelende foutmelding....herinstallatie unsuccesfull
Wel gelukt na het wissen van de cache op mijn android, toen deinstallatie en daarna opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Doet het weer
Ik heb dit ook al 3 dagen op Android en mijn zoon op iPhone. Echt heel irritant.

Reageer