.

Beantwoord

Waarom kan ik geen cookie instellingen wijzigen?

  • 1 October 2018
  • 26 reacties
  • 2288 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi.
Niet alleen ik hecht grote waarde aan mijn privacy. Wanneer ik mijn geschiedenis op een browser heb gewist dan krijg ik bij Simyo eerst als optie bekijk en wijzig je cookie instellingen.

Ik klik dat aan maar vervolgens valt er niets te wijzigen alleen maar op te slaan.

Waarom krijgen we als gebruiker die keuze als er géén keuze wordt geboden uit de opties standaard of minimaal (optimaal, minimaal)?
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 October 2018, 17:37

Bekijk originele reactie

26 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Dat zou niet fijn zijn, nee! Maar als je klikt op 'Bekijk en wijzig je cookie instellingen' krijg een scherm te zien met twee tabbladen:



Je kunt dan kiezen tussen 'Standaard' en 'minimaal'. Hierboven zie je hoe het eruit ziet als je kiest voor 'minimaal'. Daarna kun je op slaan en verder surfen.

Is dat wat je bedoelde?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane.

Ik heb dit vanmorgen opgesteld op mijn telefoon - daar heb ik geen keuze, enkel opslaan. Bij de computer krijg ik wel de keuze die jij aangeeft, maar op de telefoon dus niet.

Correctie, nu is er wel de mogelijkheid via de gewone Simyo pagina. (Jij blij wij blij, stamppot met boerenkool 😉) stampen, springen....🙂 Zowel nagekeken op telefoon en pc..

Fijne dag nog.
Friesian
Nog een extra controle gedaan op de telefoon.
Ga ik rechtstreeks naar forum.simyo.nl dan krijg ik deze keuze niet.

Nu bij de computer nog geprobeerd ook alles aangevinkt bij geschiedenis wissen. Wederom naar forum.simyo.nl en weer krijg ik geen keuzemogelijkheid, dus weer niet.

Via https://www.simyo.nl/ werkt het wel naar behoren.


En normaal gesproken mag het forum hierin geen verschil tonen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Oh! Goed dat je dat aangeeft, zeg! Ik heb het gecontroleerd door ook direct naar forum.simyo.nl te gaan en zie dat het niet naar behoren werkt. Dat wist ik niet! Ik ga hier donderdag meteen achteraan, als alle mensen aanwezig zijn die hier iets mee kunnen. Ik zal dan een update plaatsen hier.

Nogmaals dank!

Groetjes,
Jihane
Het is bijna donder- (en bliksem) dag.😛
Reputatie 7
Badge +10
Klopt! Heb nog even niks vernomen, maar het staat dagelijks op mijn to-do om updates te controleren. Ik kom er zéker op terug.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi!

Ik heb het net besproken met een collega 🙂 Er wordt aan gewerkt! Het is alleen lastig om dat op zeer korte termijn te doen, maar het ligt nu waar het moet liggen. Ik hou de voortgang in de gaten!

Groetjes,
Jihane
Fijn Jihane, het begin is er, het besef dat er dit aan de hand is. Al begrijp ik niet dat dit nooit is opgevallen.
Het komt vanzelf goed wanneer eraan geschroefd en gebeiteld wordt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Precies! Ja, het feit dat dit ons ontschoten is, komt doordat we er vanuit gingen dat de foruminstellingen hetzelfde zouden werken als op de website. Op de website werkt het prima, maar het forum heeft nog een bug. Het blijft mensenwerk hè.

Groetjes,
Jihane
Hoi beste Jihane en Hoi beste lui.

Wordt het niet stilaan tijd dat dit is opgelost aangezien Simyo, per ongeluk - foutje bedankt, de eigen forum gebruiksvoorwaarden overtreedt?

Bron: vind je hier
Je kunt zelf bepalen of je cookies accepteert of weigert

Reputatie 7
Badge +10
Ai, dit had al opgepakt moeten worden! Sorry daarvoor! Ik stuur het nogmaals door, bedankt!

Groetjes,
Jihane
@Jihane
Wordt het niet eens tijd dat dit OPGELOST wordt?
Misschien dat het Insided wel kan en jullie niet ...?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Ha! Ik ben hier ook ongeduldig over, ben het zéker niet vergeten. De webmaster was even op vakantie, is nu weer terug. Ik ga zo weer even aan zijn mouw trekken.

Groetjes,
Jihane
@Jihane

Dat hangen helpt niet, je moet die gasten gewoon geen cookies voeren en naar mij Bossche bollen brengen.🤔😎🤓

Kijk maar - de bestelpagina ...😲

Hij blijft werken voor alle functionaliteiten, ook bij minimaal.

Onbegrijpelijk dat dit (topic) nu al een halfjaar speelt.

Een heul errug lange vakantie....🧐😉😁🤔



@Jihane ik heb deze nieuwe melding geplaatst om je te attenderen op dat er nog meer niet werkt zoals het hoort!!
Reputatie 7
Badge +10
Oh! Wat gek dat ik hier niet op heb gereageerd! Ik ben namelijk al een week intensief in gesprek met de webmaster hierover. Dit gaat opgelost worden, ik kan alleen nog geen tijdlijn geven. Maar het is een actief gespreksonderwerp!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Goedemorgen allemaal!

Even een korte update 🙂 Hier wordt nu actief naar gekeken. Mijn collega's zijn aan het rommelen in de codes. Ik laat het jullie weten zodra het opgelost is.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Dit is een verhaal met veel bochten! Het blijkt dat er een soort clash is tussen de Simyo-cookie-wall en de Insided-cookie-wall. Het team bij ons gaat de cookie wall van Simyo weghalen deze week (of volgende week, ik weet even niet hoe snel de programmeurs hieraan toekomen) en dan hoort alles weer te werken.

Ik hou jullie updated!

Groetjes,
Jihane
Hi allemaal,

Ik hou jullie updated!

Groetjes,
Jihane

Heey lui,

Geen nieuws te melden?
Even kijken of dit knopje verschil maakt..😮
Reputatie 7
Badge +6
Denk dat ze nu wel wakker zijn, of inmiddels uit de bocht gevlogen😁
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allen,

Nog geen update! We zijn er nog steeds mee bezig - ik beloof dat ik hier iets plaats zodra ik meer weet.

Groetjes,
Jihane
Hi allemaal,

Dit is een verhaal met veel bochten! Het blijkt dat er een soort clash is tussen de Simyo-cookie-wall en de Insided-cookie-wall. Het team bij ons gaat de cookie wall van Simyo weghalen deze week (of volgende week, ik weet even niet hoe snel de programmeurs hieraan toekomen) en dan hoort alles weer te werken.

Ik hou jullie updated!

Groetjes,
Jihane


Tekst

Verwijderd door mij.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Ik snap je punt, ik ben druk bezig met het uitzoeken van wat de (spreekwoordelijke) wegversperringen zijn en ze één voor één te elimineren. Zoals ik in het andere topic aangaf, vind ik dit extreem belangrijk.

Ik ben ermee bezig!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Een update over de cookie-instellingen! We hebben erover nagedacht om onze eigen cookie-wall te laten weghalen en de wall van Insided ervoor in de plaats te plaatsen. Probleem daarmee is dat er andere opties gegeven worden dan die wij aanbieden. Ook wordt er nu überhaupt gewerkt aan een nieuwe cookie-wall voor de hele website. Dat zal overigens niet echt een wall zijn, want het idee zal zijn dat je de website gewoon kunt gebruiken zonder het accepteren van de cookies.

Dit zal over enkele weken live gaan als het goed is!

Groetjes,
Jihane
Ik zie dat het cookie hoofdstuk is vernieuwd...
Mijn eerste indruk. 👍👍👍👍👍👍👍👍

Reageer