Beantwoord

Waarom kan ik geen cookie instellingen wijzigen?

Hoi.
Niet alleen ik hecht grote waarde aan mijn privacy. Wanneer ik mijn geschiedenis op een browser heb gewist dan krijg ik bij Simyo eerst als optie bekijk en wijzig je cookie instellingen.

Ik klik dat aan maar vervolgens valt er niets te wijzigen alleen maar op te slaan.

Waarom krijgen we als gebruiker die keuze als er géén keuze wordt geboden uit de opties standaard of minimaal (optimaal, minimaal)?
icon

Beste antwoord door Friesian 1 oktober 2018, 17:37

Nog een extra controle gedaan op de telefoon.
Ga ik rechtstreeks naar forum.simyo.nl dan krijg ik deze keuze niet.

Nu bij de computer nog geprobeerd ook alles aangevinkt bij geschiedenis wissen. Wederom naar forum.simyo.nl en weer krijg ik geen keuzemogelijkheid, dus weer niet.

Via https://www.simyo.nl/ werkt het wel naar behoren.

En normaal gesproken mag het forum hierin geen verschil tonen.

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Dat zou niet fijn zijn, nee! Maar als je klikt op 'Bekijk en wijzig je cookie instellingen' krijg een scherm te zien met twee tabbladen:

Je kunt dan kiezen tussen 'Standaard' en 'minimaal'. Hierboven zie je hoe het eruit ziet als je kiest voor 'minimaal'. Daarna kun je op slaan en verder surfen.

Is dat wat je bedoelde?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane.

Ik heb dit vanmorgen opgesteld op mijn telefoon - daar heb ik geen keuze, enkel opslaan. Bij de computer krijg ik wel de keuze die jij aangeeft, maar op de telefoon dus niet.

Correctie, nu is er wel de mogelijkheid via de gewone Simyo pagina. (Jij blij wij blij, stamppot met boerenkool 😉) stampen, springen....🙂 Zowel nagekeken op telefoon en pc..

Fijne dag nog.
Friesian
Nog een extra controle gedaan op de telefoon.
Ga ik rechtstreeks naar forum.simyo.nl dan krijg ik deze keuze niet.

Nu bij de computer nog geprobeerd ook alles aangevinkt bij geschiedenis wissen. Wederom naar forum.simyo.nl en weer krijg ik geen keuzemogelijkheid, dus weer niet.

Via https://www.simyo.nl/ werkt het wel naar behoren.

En normaal gesproken mag het forum hierin geen verschil tonen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Oh! Goed dat je dat aangeeft, zeg! Ik heb het gecontroleerd door ook direct naar forum.simyo.nl te gaan en zie dat het niet naar behoren werkt. Dat wist ik niet! Ik ga hier donderdag meteen achteraan, als alle mensen aanwezig zijn die hier iets mee kunnen. Ik zal dan een update plaatsen hier.

Nogmaals dank!

Groetjes,
Jihane
Het is bijna donder- (en bliksem) dag.😛
Reputatie 7
Badge +10
Klopt! Heb nog even niks vernomen, maar het staat dagelijks op mijn to-do om updates te controleren. Ik kom er zéker op terug.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi!

Ik heb het net besproken met een collega 🙂 Er wordt aan gewerkt! Het is alleen lastig om dat op zeer korte termijn te doen, maar het ligt nu waar het moet liggen. Ik hou de voortgang in de gaten!

Groetjes,
Jihane
Fijn Jihane, het begin is er, het besef dat er dit aan de hand is. Al begrijp ik niet dat dit nooit is opgevallen.
Het komt vanzelf goed wanneer eraan geschroefd en gebeiteld wordt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Precies! Ja, het feit dat dit ons ontschoten is, komt doordat we er vanuit gingen dat de foruminstellingen hetzelfde zouden werken als op de website. Op de website werkt het prima, maar het forum heeft nog een bug. Het blijft mensenwerk hè.

Groetjes,
Jihane
Hoi beste Jihane en Hoi beste lui.

Wordt het niet stilaan tijd dat dit is opgelost aangezien Simyo, per ongeluk - foutje bedankt, de eigen forum gebruiksvoorwaarden overtreedt?

Bron: vind je hier
Je kunt zelf bepalen of je cookies accepteert of weigert

Reputatie 7
Badge +10
Ai, dit had al opgepakt moeten worden! Sorry daarvoor! Ik stuur het nogmaals door, bedankt!

Groetjes,
Jihane

Reageer