Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Waarom kan ik geen cookie instellingen wijzigen?

  • 1 oktober 2018
  • 26 reacties
  • 2250 Bekeken

Hoi.
Niet alleen ik hecht grote waarde aan mijn privacy. Wanneer ik mijn geschiedenis op een browser heb gewist dan krijg ik bij Simyo eerst als optie bekijk en wijzig je cookie instellingen.

Ik klik dat aan maar vervolgens valt er niets te wijzigen alleen maar op te slaan.

Waarom krijgen we als gebruiker die keuze als er géén keuze wordt geboden uit de opties standaard of minimaal (optimaal, minimaal)?
icon

Beste antwoord door Friesian 1 oktober 2018, 17:37

Nog een extra controle gedaan op de telefoon.
Ga ik rechtstreeks naar forum.simyo.nl dan krijg ik deze keuze niet.

Nu bij de computer nog geprobeerd ook alles aangevinkt bij geschiedenis wissen. Wederom naar forum.simyo.nl en weer krijg ik geen keuzemogelijkheid, dus weer niet.

Via https://www.simyo.nl/ werkt het wel naar behoren.


En normaal gesproken mag het forum hierin geen verschil tonen.
Bekijk originele reactie

26 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Dat zou niet fijn zijn, nee! Maar als je klikt op 'Bekijk en wijzig je cookie instellingen' krijg een scherm te zien met twee tabbladen:



Je kunt dan kiezen tussen 'Standaard' en 'minimaal'. Hierboven zie je hoe het eruit ziet als je kiest voor 'minimaal'. Daarna kun je op slaan en verder surfen.

Is dat wat je bedoelde?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane.

Ik heb dit vanmorgen opgesteld op mijn telefoon - daar heb ik geen keuze, enkel opslaan. Bij de computer krijg ik wel de keuze die jij aangeeft, maar op de telefoon dus niet.

Correctie, nu is er wel de mogelijkheid via de gewone Simyo pagina. (Jij blij wij blij, stamppot met boerenkool 😉) stampen, springen....🙂 Zowel nagekeken op telefoon en pc..

Fijne dag nog.
Friesian
Nog een extra controle gedaan op de telefoon.
Ga ik rechtstreeks naar forum.simyo.nl dan krijg ik deze keuze niet.

Nu bij de computer nog geprobeerd ook alles aangevinkt bij geschiedenis wissen. Wederom naar forum.simyo.nl en weer krijg ik geen keuzemogelijkheid, dus weer niet.

Via https://www.simyo.nl/ werkt het wel naar behoren.


En normaal gesproken mag het forum hierin geen verschil tonen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Oh! Goed dat je dat aangeeft, zeg! Ik heb het gecontroleerd door ook direct naar forum.simyo.nl te gaan en zie dat het niet naar behoren werkt. Dat wist ik niet! Ik ga hier donderdag meteen achteraan, als alle mensen aanwezig zijn die hier iets mee kunnen. Ik zal dan een update plaatsen hier.

Nogmaals dank!

Groetjes,
Jihane
Het is bijna donder- (en bliksem) dag.😛
Reputatie 7
Badge +10
Klopt! Heb nog even niks vernomen, maar het staat dagelijks op mijn to-do om updates te controleren. Ik kom er zéker op terug.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi!

Ik heb het net besproken met een collega 🙂 Er wordt aan gewerkt! Het is alleen lastig om dat op zeer korte termijn te doen, maar het ligt nu waar het moet liggen. Ik hou de voortgang in de gaten!

Groetjes,
Jihane
Fijn Jihane, het begin is er, het besef dat er dit aan de hand is. Al begrijp ik niet dat dit nooit is opgevallen.
Het komt vanzelf goed wanneer eraan geschroefd en gebeiteld wordt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Precies! Ja, het feit dat dit ons ontschoten is, komt doordat we er vanuit gingen dat de foruminstellingen hetzelfde zouden werken als op de website. Op de website werkt het prima, maar het forum heeft nog een bug. Het blijft mensenwerk hè.

Groetjes,
Jihane
Hoi beste Jihane en Hoi beste lui.

Wordt het niet stilaan tijd dat dit is opgelost aangezien Simyo, per ongeluk - foutje bedankt, de eigen forum gebruiksvoorwaarden overtreedt?

Bron: vind je hier
Je kunt zelf bepalen of je cookies accepteert of weigert

Reputatie 7
Badge +10
Ai, dit had al opgepakt moeten worden! Sorry daarvoor! Ik stuur het nogmaals door, bedankt!

Groetjes,
Jihane
@Jihane
Wordt het niet eens tijd dat dit OPGELOST wordt?
Misschien dat het Insided wel kan en jullie niet ...?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Ha! Ik ben hier ook ongeduldig over, ben het zéker niet vergeten. De webmaster was even op vakantie, is nu weer terug. Ik ga zo weer even aan zijn mouw trekken.

Groetjes,
Jihane
@Jihane

Dat hangen helpt niet, je moet die gasten gewoon geen cookies voeren en naar mij Bossche bollen brengen.🤔😎🤓

Kijk maar - de bestelpagina ...😲

Hij blijft werken voor alle functionaliteiten, ook bij minimaal.

Onbegrijpelijk dat dit (topic) nu al een halfjaar speelt.

Een heul errug lange vakantie....🧐😉😁🤔



@Jihane ik heb deze nieuwe melding geplaatst om je te attenderen op dat er nog meer niet werkt zoals het hoort!!
Reputatie 7
Badge +10
Oh! Wat gek dat ik hier niet op heb gereageerd! Ik ben namelijk al een week intensief in gesprek met de webmaster hierover. Dit gaat opgelost worden, ik kan alleen nog geen tijdlijn geven. Maar het is een actief gespreksonderwerp!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Goedemorgen allemaal!

Even een korte update 🙂 Hier wordt nu actief naar gekeken. Mijn collega's zijn aan het rommelen in de codes. Ik laat het jullie weten zodra het opgelost is.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Dit is een verhaal met veel bochten! Het blijkt dat er een soort clash is tussen de Simyo-cookie-wall en de Insided-cookie-wall. Het team bij ons gaat de cookie wall van Simyo weghalen deze week (of volgende week, ik weet even niet hoe snel de programmeurs hieraan toekomen) en dan hoort alles weer te werken.

Ik hou jullie updated!

Groetjes,
Jihane
Hi allemaal,

Ik hou jullie updated!

Groetjes,
Jihane

Heey lui,

Geen nieuws te melden?
Even kijken of dit knopje verschil maakt..😮
Reputatie 6
Badge +6
Denk dat ze nu wel wakker zijn, of inmiddels uit de bocht gevlogen😁
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allen,

Nog geen update! We zijn er nog steeds mee bezig - ik beloof dat ik hier iets plaats zodra ik meer weet.

Groetjes,
Jihane
Hi allemaal,

Dit is een verhaal met veel bochten! Het blijkt dat er een soort clash is tussen de Simyo-cookie-wall en de Insided-cookie-wall. Het team bij ons gaat de cookie wall van Simyo weghalen deze week (of volgende week, ik weet even niet hoe snel de programmeurs hieraan toekomen) en dan hoort alles weer te werken.

Ik hou jullie updated!

Groetjes,
Jihane


Tekst

Verwijderd door mij.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Friesian,

Ik snap je punt, ik ben druk bezig met het uitzoeken van wat de (spreekwoordelijke) wegversperringen zijn en ze één voor één te elimineren. Zoals ik in het andere topic aangaf, vind ik dit extreem belangrijk.

Ik ben ermee bezig!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

Een update over de cookie-instellingen! We hebben erover nagedacht om onze eigen cookie-wall te laten weghalen en de wall van Insided ervoor in de plaats te plaatsen. Probleem daarmee is dat er andere opties gegeven worden dan die wij aanbieden. Ook wordt er nu überhaupt gewerkt aan een nieuwe cookie-wall voor de hele website. Dat zal overigens niet echt een wall zijn, want het idee zal zijn dat je de website gewoon kunt gebruiken zonder het accepteren van de cookies.

Dit zal over enkele weken live gaan als het goed is!

Groetjes,
Jihane
Ik zie dat het cookie hoofdstuk is vernieuwd...
Mijn eerste indruk. 👍👍👍👍👍👍👍👍

Reageer