.

Beantwoord

Waarom kan ik eigenlijk geen extra MB's aanschaffen?

  • 2 March 2015
  • 3 reacties
  • 386 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Beste Simyo,

Al een aardig poosje ben ik een erg tevreden klant bij jullie. Toch liep ik afgelopen weken tegen iets aan waar ik minder blij van werd en waarvan ik hoop dat dit een stukje service wordt wat jullie in de toekomst aan kunnen bieden.

Na mijn verhuizing bleek door een foute installatie dat ik een poos geen internet zou hebben thuis. Vervelend. Eigenlijk de enige oplossing was om zo nu en dan een wifi-hotspot van mijn telefoon te maken omdat ik soms toch écht even op mijn laptop aan de slag moet. Omdat ik al voelde aankomen dat dit niet ging lukken binnen mijn bestaande bundel zocht ik naar de mogelijkheid om eenmalig exta MB's bij te kopen en naar de prijs van exta MB's daarbuiten. De hoogte van die laatste was even schrikken, het ontbreken van het eerste ook. Ik ben mij ervan bewust dat ik per maand van bundel kan switchen, één van de redenen waarom ik voor Simyo gekozen heb. Helaas vond dit plaats halverwege de maand, waardoor er niks anders op zat dan voor een (hele) hoge rekening te kiezen.

Uit ellende heb ik die pijn maar genomen en uiteindelijk bij een andere provider een prepaid-sim aangeschaft die mij wél de mogelijkheid gaf om tijdelijk tegen een redelijke prijs extra te internetten. Laten we eerlijk zijn, dat is toch jammer?

Ik hoop dat  jullie overwegen om incidentieel hoger internetgebruik beter betaalbaar te maken.

groet,

een verder tevreden klant.
icon

Beste antwoord door Ernst 3 March 2015, 15:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Montego, leuk je weer eens te zien op het forum :)

Om de overzichtelijkheid te bewaren heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Het aanschaffen van extra MB's wordt door klanten vaker aangegeven als wens. En eerlijk gezegd, een slecht idee is het ook niet.
Binnen Simyo bestaat er zoiets als onze Wall Of Change. Daarop worden alle goeie ideeën geplakt in de hoop dat deze ooit werkelijkheid worden.
Op dit moment hangt de post-it met dit verzoek nog bij 'Willen we doen!'. Stap 1 is dat. Nu afwachten wanneer het bij 2, 3 of 4 hangt.

http://i62.tinypic.com/mbpmpd.png

Voor wat betreft het buiten bundel tarief; hoe graag we ook willen, daar zal niets aan veranderen.
Het is ruim een jaar geleden al flink omlaag gebracht naar de huidige €0,15 per MB.

Heb ik je vragen zo duidelijk voor je beantwoord?
Reputatie 5
Badge +10
Ernst,

Ik vind het jammer dat deze wall alleen op kantoor is en niet op de website zodat de klanten het kunnen gezien en feedback kunnen gegeven door middel van een poll of vragen topic.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi maikel.martens,

Daar hebben we het forum voor. Op het forum kun je al je tips, ideeën en opmerkingen kwijt 😃 Andere klanten en wij reageren hier weer op, zodat we elkaar aanvullen, helpen en stimuleren verder te denken :D
Vooral het subforum Meedenken met Simyo is hier heel handig voor 😉

Reageer