.

Beantwoord

Waarom is er bij Simyo weinig keuze in toestellen?

  • 5 August 2014
  • 19 reacties
  • 1152 Bekeken

Waar zijn er maar zo weinig verschillende telefoons die ik bij Simyo kan kopen. Ik ben een tevreden klant van Simyo maar ik ben mijn telefoon verloren in Italie. Ik wil nu een nieuwe kopen maar kan geen goede vinden bij Simyo, ik gan nu naar een andere maatschappij omdat daar veel meer keuze is. Waarom heeft Simyo dat niet?
icon

Beste antwoord door de leon 5 August 2014, 21:31

Bekijk originele reactie

19 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Waarom koop je niet een leuke simlockvrije smartphone van je keuze ergens? En neem dan een sim only abonnement bij Simyo. Dat is vaak goedkoper dan een toestel met abonnement nemen bij een concurrent.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi oldhouses, welkom op het Simyo forum!

Ik kan weinig toevoegen aan het antwoord van de leon.
Enkel dat Simyo de telefoonshop als 'extraatje' heeft en niet in combinatie met een abonnement. En dan ook nog goedkope telefoons en geen high end toestellen.
Badge +3
Toch zou er wel een ouder model Iphone in mogen komen.....:D....die mis ik nu ook echt!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Fressa,

De telefoonshop is over het algemeen bedoelt als een webwinkel voor mensen met een klein budget. Velen vinden dat de iPhone daar niet bepaald tussen past. Maar, de oudere modellen zouden opzich geen slecht idee zijn om te verkopen 🙂!
Badge +3
Dat snap ik...maar ook mensen met een klein budget willen een Iphone 🙂
Dat snap ik...maar ook mensen met een klein budget willen een Iphone :-)

Even naar Gaston Starreveld gaan, die schijnt elke week wat spaargeld weg te geven. :p
Badge +3
Wie is Gaston Starreveld?
Badge +3
Wie is Gaston Starreveld?


Ohhh Gaston!!! Ja zonder achternaam ken ik hem wel!
Reputatie 6
Badge +10
Gaston: 'GOEEEEEEEEDEMIDDAG!' 😉
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Fressa,
 Maar, de oudere modellen zouden opzich geen slecht idee zijn om te verkopen 🙂!


Een tijdje geleden hadden jullie toestellen tot 300 Euro in de telefoonshop. Nou, de iPhone 4S past daar inmiddels wel in hoor.
Ik zou het zeker eens binnen jullie telefoonshopteam bespreken. Ken genoeg mensen die er eentje aangeschaft hebben inmiddels / of zouden willen aanschaffen. Wellicht trekken jullie zo nog meer klanten aan.
Reputatie 6
Badge +10
Daar heb je absoluut gelijk in. Als je het mij vraagt moet er veel meer besproken worden met de telefoonshop 🙂 Dit gaan we binnenkort eens doen!
Badge +3
Top!! Ik wacht vol spannig af!
Reputatie 6
Badge +10
Een update is coming your way! 🙂
Badge +3
Spannend!!!!!! Tell me more, tell me more....🆒
Reputatie 7
Badge +9
Een update is coming your way! smile

Das mooi. Begint die update met de letter i en eindigt 'ie op een e? Zit er een cijfer tussen 3 en 5 in? 

Zus Koorelle en ik zouden in dit soort gevallen zeggen, haal maar vast een pak Pampers in huis voordat het jelui dunne in de broek loopt van de spanning. :p

Ik zal het wicht alvast es even attent maken want ze heeft haar neus al lange niet meer vertoond hier ter plekke. 
Badge +3
Een update is coming your way! smile

Das mooi. Begint die update met de letter i en eindigt 'ie op een e? Zit er een cijfer tussen 3 en 5 in? 

Zus Koorelle en ik zouden in dit soort gevallen zeggen, haal maar vast een pak Pampers in huis voordat het jelui dunne in de broek loopt van de spanning. :p

Ik zal het wicht alvast es even attent maken want ze heeft haar neus al lange niet meer vertoond hier ter plekke. 


zit misschien zelf wel opgevouwen tussen de pampers?
Badge +3
Trouwens Tiury....

de update is coming my way? Zal ik vast onder de birenbus gaan liggen dan? 


http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/lol/animaatjes-lol-95985.gif
Reputatie 4
Badge +8
Whahahaha alleen voor iets interessants kom ik er nog uit.
Reputatie 5
Badge +11
Een update betekent niet dat er gelijk een nieuwe telefoon naar je onderweg is, Fressa ;)

Er gaat bekeken worden wat we kunnen doen met/aan de telefoonshop. En als er dingen ander worden, melden we dat hier op het forum natuurlijk 😃

Reageer