.

Beantwoord

Waarom is de pijplijn van mijn simyoshop leeg?

  • 13 August 2014
  • 7 reacties
  • 701 Bekeken

Badge
Goedenavond,

Zojuist kwam ik er achter dat het opgebouwde vriendendeal tegoed en de pijplijn van mijn shop ineens leeg is.

Is hier een reden voor?

Alvast bedankt voor jullie reactie

Groetjes,
Suzan
icon

Beste antwoord door Kim 14 August 2014, 16:21

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi Suzan82, welkom op het forum van Simyo!

Wat vreemd wat je aangeeft, ik zie namelijk bij je gegevens nog wel alle 12 vrienden die je hebt aangedragen.

Ik ga dit voor je laten uitzoeken door onze IT afdeling en kom hier zo spoedig mogelijk bij je op terug! 🙂
Badge
Misschien omdat je bij de top 5 van juli hoort?
Badge
Hoi Kim,

Zou het kunnen zijn dat ik een verkeerde browser gebruik?
Als ik kijk in de broncode van de pagina zie ik wel alle klanten terug die via mijn shop een abonnement hebben afgesloten.

Dank

Groetjes,
Suzan
Badge
Heb alle browsers getest (inclusief Chrome) en helaas zonder resultaat :(
Hebben jullie al iets gehoord van jullie IT afdeling?
Badge +6
Hoi Kim,

Zou het kunnen zijn dat ik een verkeerde browser gebruik?
Als ik kijk in de broncode van de pagina zie ik wel alle klanten terug die via mijn shop een abonnement hebben afgesloten.

Dank

Groetjes,
Suzan


Heb alle browsers getest (inclusief Chrome) en helaas zonder resultaat :(
Hebben jullie al iets gehoord van jullie IT afdeling?


Hoi Suzan82,

Onze IT afdeling is er nog druk mee bezig!

Dankjewel dat je het zelf ook even in andere browsers hebt geprobeerd trouwens, dat zal ik aan ze doorgeven :)

Ik hoop dat de oplossing snel is gevonden, zodat je je aangebrachte vrienden weer ziet, ik hou je op de hoogte!

@mavazinet, dankjewel voor het meedenken, maar dat staat er los van in dit geval 🙂
Badge
Hoi Kim,

Het overzicht van kopende klanten staat weer online :)

Dankje voor het fixen!

Groetjes Suzan
Badge +6
Hoi Suzan82,

Wat fijn om te horen, graag gedaan en jij bedankt voor de terugkoppeling! 🙂

Reageer