.

Beantwoord

Waarom altijd hoge facturen, dit levert ergernis op

  • 12 November 2014
  • 1 reactie
  • 591 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Vandaag heel gezellig een radio commercial gehoord waarin Simyo aangeeft dat je je eigen baas bent en wanneer je over je bundel bent voor weinig euro's nieuwe kan aanschaffen zo dat je eigenlijk nooit over je bundel komt. Nou ik zal is zeggen dat ik heel slecht ervaring met Simyo heb gehad. Als je extra bundel aanvraagt dan gaat dat pas de volgende maand in. Dus de radio commercial klopt al niet.

Waarom dan niet zal men vragen... Je hebt niks in je eigen handen tegenwoordig. Mijn MB's waren plankgas leeg na 10 dagen ongeveer. Nou ja eind van de maand €250 in rekening gebracht. Met uw klantenservice contact gehad en het conclusie was dat het mijn eigen schuld is geweest. Natuurlijk heb ik het netjes betaald... Maar een maand later weer het zelfde verhaald alleen prijs is iets hoger. In rekening gebrachte prijs is €260. Weer met de klantenservice gesproken weer dreigend aangegeven dat het mijn schuld was. Mijn vraag was hoe kan dat, want ik gebruik op de werkvloer en thuis wifi wat veel sterker is dan het internet van Simyo. Krijg ik de antwoord: u gebruikt s'nachts heel veel MB en dat terwijl ik slaap..? Alle update's staan altijd aan via de WIFI. Het is dan niet mogelijk, maar ja het moest betaald worden want het was mijn fout toch? En als er niet betaald werd, gaan er andere maatregelen genomen worden heeft u niet vriendelijke collega verteld.

Ik heb altijd onvriendelijke collega's aan de lijn gehad. Ow ja 1 keer dan een vriendelijke collega gehad maar dat was in het begin bij het bestellen, maar daar bleef het mee. Ook nooit iets tegemoet gezien of een oplossing van uit uw kant. Maar na een overstap naar een ander provider wel een lief mailtje ontvangen voor een minder tarief zelfde bundel houden. Simyo voormijn? Nee nooit meer. Maar wel veel financieel ellende gehad.
icon

Beste antwoord door Ernst 13 November 2014, 15:22

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi uotur, welkom op ons forum.

Wat jammer dat je deze ervaringen hebt beleefd :(
Kan het kloppen dat je dit bericht ook op onze Facebookpagina hebt gezet? Daar heeft Tiury er al een uitgebreide reactie op gegeven, al had hij nog niet jouw gegevens.

Ik kan wel in jouw gegevens en ik zie dat je in april van dit jaar al eens een coulance hebt gekregen van €200,-
Nu zijn deze tegemoetkomingen eenmalig, dus is het inderdaad echt wel jammer dat je bijna elke maand dik boven je bundel uitkomt.

Op zich krijg je ook elk maand een SMS bericht dat je bundel voor de helft en later helemaal op is, dus ik vraag me dan wel af waarom je nooit je bundel verhoogd hebt 😕

Reageer