.

Beantwoord

Waar kan ik mijn klacht kwijt?

  • 12 January 2018
  • 4 reacties
  • 325 Bekeken

Waar kan ik mijn klacht indienen? Er is net er fout gehandeld! Door de telefooniste, een hoge rekening betalen door jullie fout! Bah
waar kan ik de klacht indienen?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 12 January 2018, 13:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Volgens dit artikel kan het hier op het forum, op twitter of door op deze pagina als je op "Contactformulier" klikt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Birthe,

Welkom op 't Simyo Forum!

Oh, jee! Wat is er precies aan de hand? Je kunt je klacht hier achterlaten, als je dat wilt! Of inderdaad, zoals Groentjuh zegt, via één van onze kanalen. Wil je me uitleggen wat er scheelt? Misschien kan ik je toch nog helpen!

@ Groentjuh, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

KLACHT!! ik wil per direct af van mijn abonnement bij jullie!! echt schandalig slechte afhandeling van mij probleem! mijn nummer is nog steeds niet goed over gezet!! ik ben al 3 dagen niet telefonisch bereikbaar en heb geen internet. niks wordt intern reregistered, ik heb al 5x gebeld en ik weet niet hoeveel appjes erover gestuurd! 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @tara1984,

Bedankt voor je bericht. Het is niet onze bedoeling geweest om jouw probleem op deze manier af te handelen. Dit is ook absoluut niet waar wij als Simyo voor staan. Mijn welgemeende excuses hiervoor.

Ik wil dit zo snel mogelijk voor je uitzoeken en oplossen. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan help ik je daar verder.

Groetjes,
Seren

Reageer