.

Beantwoord

Waar kan ik klachten melden?

  • 11 December 2013
  • 4 reacties
  • 1603 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Op de site ben ik aan het zoeken WAAR kan ik mijn klacht kwijt. Je verwacht dat deze bij de "Klantenservice" staat maar daar kan ik hem niet vinden dus probeer ik het maar op deze manier.
De klacht: In de nieuwsbrief van TROS radar staat dat ik een negatief saldo kan opbouwen. KPN had dit veel duidelijker kunnen aangeven en dit niet alleen in de kleine lettertjes. Iedereen met jonge kinderen rade ik aan om een prepay van Simyo te nemen zodat ze alleen het beltegoed wat er op staat op kunnen maken. Dit raad ik nu af i.v.m. de mededeling van TROS radar. Ik raad KPN aan hier iets aan te doen desnoods een bericht tijdens een gesprek dat mijn beltegoed op is.
icon

Beste antwoord door mmatheeuwsen1 12 December 2013, 11:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Beste Wally,

Vevelend dat je problemen ondervindt bij Simyo. Heb er zelf nooit problemen mee. Natuurlijk is het voor kinderen (jonge kinderen) slim om hun een prepaid simkaart te geven, zo heb je inderdaad de kosten "in de hand". 

Als je een klacht kwijt wilt, dan kun je dit doen via het contactformulier op (inderdaad de pagina "Klantenservice" onderaan). 
Daar vind je een knop "Contactformulier", hierop staat ook "Ik heb een klacht" bij dit formulier.

Hierbij een directe link: http://www.simyo.nl/klantenservice/contact

Veel succes verder!

Hartelijke groeten,
Mike Matheeuwsen
Reputatie 5
Badge +11
Hoi wally,

Wat jammer dat je de communicatie over het 'rood' staan niet duidelijk hebt gevonden. We doen ons best om dit zo duidelijk mogelijk te laten zien overal. Desondanks zijn we erg coulant als er toch vervelende situaties zijn ontstaan.

Heeft het antwoord van mmatheeuwsen je geholpen?


@mmatheeuwsen; Dank voor de hulp!
Badge
waar kan ik klacten zonder betalen door geven?
Reputatie 5
Badge +11
waar kan ik klacten zonder betalen door geven?

Hoi H.o. Can,

Wat bedoel je precies met je vraag? Als je een klacht hebt, kun je die bij uitstek kwijt op het forum. Hier staan we altijd voor je klaar om je te helpen. Als je dat liever niet openbaar doet, kun je ook een e-mail sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]
Zoals je weet kun je ook gratis bellen met 1200.

Ik wil je wél vragen om het via 1 kanaal te doen. Je hebt al eens vragen gesteld via alle kanalen die we beheren, en daar wordt het erg onoverzichtelijk van. Dan zijn er teveel mensen met jouw vraag bezig en werken we langs elkaar.

Reageer