.

Beantwoord

Waar kan ik het contactformulier vinden?

  • 24 May 2018
  • 7 reacties
  • 626 Bekeken

Badge
Graag wil ik per mail een klacht indienen, dit zou via het contactformulier kunnen.
Helaas heb ik dit niet kunnen vinden.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 24 May 2018, 09:24

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik geloof dat u op deze pagina onder de kop "Stuur ons een bericht" de knop "Contactformulier" kunt vinden. Ik verwacht dat dat contactformulier bedoeld wordt.

U kunt natuurlijk ook hier uw klacht plaatsen. Denk er dan wel over na dat dit een publiek forum is. Iedereen kan dan uw klacht lezen. Hierdoor niet gewenst om privégegevens te plaatsen op dit publieke forum. Moderatoren, forum experts en andere klanten kunnen daar op reageren (met uitleg, tips en/of verwijzingen naar soortgelijke klachten welke opgelost zijn) Moderatoren, kunnen uw telefoonnummer zien en daar uw aansluiting bij zoeken.
Je hebt gelijk! Onder chat staat contactformulier maar het kan niet worden geselecteerd.
Servicepagina onderaan. Een moderator meldt zich nog bij je.

Fijne dag nog ! 😎
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Wil Molenaar,

Ai! Jammer om te lezen dat je ergens niet tevreden over bent en een klacht wil indienen. Goed dat je even vraagt hoe je dat kunt doen. Om te zorgen dat anderen met dezelfde vraag het antwoord kunnen vinden, heb ik jouw vraag even verplaatst naar het bijpassende subforum.

Zoals Groentjuh en Friesian al aangeven kun je op onze servicepagina het contactformulier vinden. Ook kun je een reactie hier op het forum plaatsen of een reactie sturen op de e-mail die ik je vanochtend gestuurd heb, net zo makkelijk. Dan help ik je zo goed mogelijk verder met de afhandeling van je klacht.

Gaat het zo lukken denk je?

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +7
Eigenlijk twee klachten dus. De eerste weten we niet, en de tweede is dat het klachtenformulier slecht te vinden is.
Reputatie 6
Badge +5
Hi wimj12

Waar zou jij het contactformulier dan terug willen zien? En heb je inmiddels je eerste klacht besproken met Thomas door een mail terug te sturen? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +6
Ja wimj12.....heb jij de mail van Thomas al beantwoord😁
Reputatie 6
Badge +4
Ja wimj12.....heb jij de mail van Thomas al beantwoord😁

Ha! Niels bedoelt natuurlijk te vragen of Wil Molenaar mij al ge-e-maild heeft. En dat is inderdaad het geval. Zoals ik het heb begrepen is Wil samen met mijn collega Vera er inmiddels uitgekomen.:)

Groetjes,
Thomas

Reageer