.

Beantwoord

waar kan ik de simyo app downloaden

  • 24 June 2013
  • 1 reactie
  • 544 Bekeken

Badge
Hallo,

Op de website van Simyo staat te lezen dat voor de zomer (deze zomer dus) de simyo app verkrijgbaar is en dat tzt meer info volgt. Nou de zomer is er bijna (nou ja zomer 🙂?) maar nog steeds niet meer info over de app. Toch lees ik ook dat deze app al te downloaden is. Waarom vermeld Simyo dit niet op de website en waar deze te downloaden is?

Frank
icon

Beste antwoord door Charlene 25 June 2013, 10:50

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hallo,

Op de website van Simyo staat te lezen dat voor de zomer (deze zomer dus) de simyo app verkrijgbaar is en dat tzt meer info volgt. Nou de zomer is er bijna (nou ja zomer 🙂?) maar nog steeds niet meer info over de app. Toch lees ik ook dat deze app al te downloaden is. Waarom vermeld Simyo dit niet op de website en waar deze te downloaden is?

Frank


Hoi smalltalky,

Dat klopt, je kunt de Simyo app voor Android en iOS al downloaden. Je vindt hem in de Play store en in de App store. In dit topic kan je eventueel je feedback kwijt.
De officiële release is echter nog niet geweest, omdat we eerst willen kijken wat voor kinderziektes we nog tegenkomen, wanneer de app in gebruik is. Een softlaunch noemen ze dat.
Vandaar nog geen uitgebreide informatie op de website. Zo zie je maar, forumgebruikers hebben de meeste nieuwtjes ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer