.

Vreemde forum gebruikersvoorwaarde

  • 10 December 2011
  • 9 reacties
  • 921 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
In de Gebruikersvoorwaarden Simyo Forum (http://www.simyo.nl/files_content/documents/Gebruikersvoorwaarden_Simyoforum.pdf) staat op bladzijde twee een voor mij wel heel merkwaardige voorwaarde:

Andere verboden gedragingen zijn:
• (...)
• Aanwijzingen van de redactie/moderators opvolgen.
• (...)


Het is dus verboden om aanwijzingen van een mod op te volgen...?
Sorry, ik zal het echt noooit meer doen 😉

9 reacties

Badge +3
sterker nog: je moet zelfs in sommige gevallen de mod opvolgen met een aanwijzing.... lol?
Badge +5
Bedankt voor je oplettendheid!:) Gaan we zo snel mogelijk aanpassen.
Badge


Bedankt voor je oplettendheid!:) Gaan we zo snel mogelijk aanpassen.

bibi
je kunt zeker niet regelen dat de simyo(site )- inlog(met je 06) ook geld voor dit forum
want ik computer al een poos maar had ff niet door dat:
als je op forum wilt inloggen
en je was ingelogd op simyo site .
dat je dan eerst een registratie moet doen ..
de site en het forum lijken heel erg op elkaar
en ik had steeds een rare melding als ik op inlog op het forum kliktte..(waarde-nogwat@mijn adres) en kwam er dan niet in...

maar heb het opgelost door uit te loggen . appart forum geopend (in andere browser)
en toen maar geregistreerd..
en toen bleek het logisch . zoals johan cruif zou zeggen..:)

Badge +3
Om in mee te kunnen praten op het forum hebben we een aantal extra gegevens van je nodig, zoals een gebruikersnaam. Daarom is een aparte registratie voor het forum vereist.

Mooi dat het nu werkt!
Badge
Om in mee te kunnen praten op het forum hebben we een aantal extra gegevens van je nodig, zoals een gebruikersnaam. Daarom is een aparte registratie voor het forum vereist.

Mooi dat het nu werkt!

ja ik had ut door
[v] check
Badge
Bedankt voor je oplettendheid!:) Gaan we zo snel mogelijk aanpassen.

Hallo Bibi,
Wat is bij Simyo momenteel "zo snel mogelijk"?? Er is nog steeds niets gewijzigd!!
Badge
Bedankt voor je oplettendheid!:) Gaan we zo snel mogelijk aanpassen.

Hallo Bibi,
Wat is bij Simyo momenteel "zo snel mogelijk"?? Er is nog steeds niets gewijzigd!!


duurt ook ni lang meer dan ga ik andere mogelijkhede bij andere provider bekijken.. wedden dat dat sneller gaat dan dat hier wat aangepast gaat worden .:P

maar het was jou ook al opgevallen dat het een wijzeging nodig had of stoorde jij je er ook aan ?
april?

gr dik
Badge +5
Hi April204 & dikkop33,

De voorwaarden zijn aangepast. Excuses voor de vertraging.
@dikkop33, hoop niet dat dit de reden is waarom je van provider wil veranderen.:(

Groet,
Bibi
Badge
Hi April204 & dikkop33,

De voorwaarden zijn aangepast. Excuses voor de vertraging.
@dikkop33, hoop niet dat dit de reden is waarom je van provider wil veranderen.:(

Groet,
Bibi

neuh het forum zal niet hoofd reden zijn .

er zullen andere redenen zijn

Reageer