Sticky

Vernieuwde VriendenDeal

Reputatie 6
Badge +10
  • Oud-moderator
  • 5270 reacties
Hoi allemaal,

Om VriendenDeal nóg beter te maken hebben we onlangs aan een aantal VriendenDeal shophouders en klanten gevraagd wat er beter kan. Uit dat onderzoek is gebleken dat VriendenDeal een stuk eenvoudiger kan. Daarom introduceren we de vernieuwde VriendenDeal.

Wat is de vernieuwde VriendenDeal?
De shoppagina die je nu hebt, wordt vervangen door een unieke kortingslink. Zo hoef je je vrienden, familie en andere bekenden niet meer naar jouw shop te sturen. Maar kan je gewoon de link met ze delen. Lekker simpel.

Wat gebeurt er met je huidige shop?
Per vandaag verdwijnen alle shops. Maar niet getreurd! Vanaf dan staat ook jouw unieke kortingslink klaar op de VriendenDeal pagina in Mijn Simyo.

Hoe werkt de kortingslink?
1. Stuur jouw unieke kortingslink via Mijn Simyo naar je vrienden, familie en andere bekenden.
2. Zodra zij een abonnement afsluiten via deze link, krijgen zij € 10,- korting op hun factuur.
3. Vervolgens krijg jij ook € 10,- korting op jouw factuur.

Wat moet je doen?
Je hoeft niks te doen. Alles gaat automatisch. Je huidige shop-link is vanaf nu jouw persoonlijke VriendenDeal link. Je regelt alles rondom VriendenDeal vanaf nu via Mijn Simyo. Dus; log in op Mijn Simyo voor alle informatie over de vernieuwde VriendenDeal.

Kan ik als Simyo Prepaid klant ook gebruik maken van de VriendenDeal?
Ja! Dit kan nu ook. De prijzen zijn echter wel wat anders verdeeld, dus hierbij een korte uitleg:

- Meld je als Simyo Prepaid klant een andere Prepaid klant aan, dan krijgen jullie beide €5,- aan extra beltegoed.
- Meld je als Simyo Prepaid klant een nieuwe Sim Only klant aan, dan krijg jij € 10,- extra beltegoed en jouw vriend € 10,- korting op zijn of haar factuur.
- Meld je als Simyo Sim Only klant een nieuwe Prepaid klant aan, dan krijgt je € 5,- korting op je factuur en de nieuwe Prepaid klant € 5,- extra beltegoed.

Heb je nog vragen, dan kun je die altijd stellen via het Simyo forum!

Groetjes, Tiury

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.