.

Beantwoord

Veel e-mail notificaties belanden of in de reclame folder of in de spamfolder met Gmail

  • 24 February 2021
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 7

Hallo,

Sinds kort belanden veel, maar dan ook weer niet alle, van de notificaties van nieuwe berichten per e-mail of in de reclame folder of belanden deze in de spamfolder van mijn Gmail-account waar voorheen deze notificaties altijd in de Primaire folder belandden. Schijnbaar heeft Google iets gewijzigd in haar instellingen. 

Hebben anderen de zelfde ervaring?

icon

Beste antwoord door Bas 26 February 2021, 10:07

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Rico, 

Het is mij persoonlijk nog niet opgevallen in ieder geval. Maar ik heb krijg m'n mail ook binnen via Edison Mail en niet via de native Gmail app…

Van welk e-mailadres zijn de berichten afkomstig? En heb je dat e-mailadres ook toegevoegd aan je adressenboek? 

Hoor het graag van je 😊

Groetjes, 
Bas

Reputatie 7

Dag @Bas, ik ontvang de e-mailnotificaties van:

Simyo Forum webcare@simyo.nl via amazonses.com 

 

Ik heb dit adres niet toegevoegd aan mijn adresboek. Hierover zal ik me eens gaan beraden of ik dat wel wil ;)

In ieder geval heb ik jarenlang mijn e-mailnotificaties ontvangen in mijn primaire map, maar nu sinds een paar weken weken lijk ik deze ad random te ontvangen in mijn Reclame map en soms dus zelfs als Spam. De notificatie van jouw bericht ontving ik daarentegen wel weer in mijn primaire map, maar een notificatie van een ander bericht van jou ontving ik zojuist weer in mijn Reclamemap.

 

 

 

Reputatie 6
Badge +6

Dat klinkt alsof het erg willekeurig gaat 😅 De oplossing is in ieder geval dat je dat e-mailadres toevoegt aan je adressenlijst, denk ik. Dan krijg je namelijk alle mailtjes van dat e-mailadres in je inbox. Maar probeer voor de grap eens Edison Mail, werkt echt top namelijk 😉

Reputatie 7

Bedankt @Bas , ik ken(de) Edison Mail niet, waardoor ik even snel had gegoogled, maar als ik dan op een bericht als dit terecht kom, gaan wel als vanzelf de hakken in het spreekwoordelijke zand ;)

Reputatie 6
Badge +6

Nooit last van gehad 😂

Reageer