.

Beantwoord

Van welke provider maak ik nu eigenlijk gebruik?

  • 3 November 2014
  • 4 reacties
  • 524 Bekeken

Mijn eerste smartphone en nog wat onwennig... In mijn welkomsscherm stond eerst als provider Simyo, nu staat er NL KPN... Ik heb een abonnement bij Simyo heb niets veranderd dacht ik zo. Bij beschikbare netwerken staan: NL KPN, T-Mobil NL en vodafone NL vermeld. Simyo staat er niet tussen. Doe ik iets fout?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 3 November 2014, 13:45

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee hoor, dat klopt gewoon. Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Dat je dat ziet staan zou best kunnen. Wat er staat is toestel afhankelijk. Sommige tonen Simyo, sommige KPN en weer andere tonen beiden.
Ha, geheel duidelijk. Dank voor de snelle reactie!
Ik kan het nog een beetje aparter maken.
Ik was eerst bij een provider met een "T" die maakt gebruik van het netwerk met een "T".
Toen ik die simkaart teste in mijn oude Nokia 3310 kwam er provider met een "B" te staan. Heb nooit de provider met een "B" gebruikt, dus ook niet diens simkaart.
In mijn smartphone weer teruggeplaatst stond er weer de provider met een "T".
Apart...... toch?

Wat Groentjuh zegt klopt, verder ben je met je sim en telefoonnummer geregistreerd bij Simyo, van Simyo ontvang je ook de factuur. (digitaal)

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
hoi Bagheera2, welkom op ons forum :)

Ik heb dit topic met je vraag even in het subforum Over Simyo gezet. Zo is het beter te vinden voor andere forumgebruikers met dezelfde vraag.

Ik kan niets toevoegen aan het antwoord van Groentjuh; helemaal correct. Ook aan de aanvulling van Friesian kan ik overigens niets toevoegen ;)

Dank, heren!

Reageer