.

Beantwoord

Twee (2) SIM-kaarten + 4G internet moet binnenkort kunnen!

  • 4 November 2013
  • 2 reacties
  • 8516 Bekeken

Beste mensen,

Hierbij aandacht voor het volgende. Omdat ik bij andere providers meer aantrekkelijke deals zie wat betreft een 2e SIM-kaart (voor tablet/laptop om mee te internetten) en 4G internet, tegen vergelijkbare prijzen als Simyo, moet dit binnenkort mogelijk zijn bij Simyo.

Dit is best balen dat jullie niet accepteren dat wij een 2e simkaart gebruiken. Ik denk er serieus over om over te stappen naar een provider, zoals vodafone, omdat jullie niet meer een goede prijs/prestatie-verhouding hebben. Jullie zijn al ingehaald door andere providers.

Daarnaast is er nog geen 4G, terwijl erg veel mensen bij jullie dit willen hebben. Omdat jullie een 'dochter'  van KPN zijn moet dit ook kunnen, zonder dat dit duidelijk meer kost.

Elders is een post waarin gevraagd wordt of een tweede SIM-kaart mogelijk is. https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simyo-2de-sim-krijgen-14875/

Ik roep meer mensen op hun beklag te doen bij Simyo wegens de bovengenoemde punten!
icon

Beste antwoord door Ernst 5 November 2013, 14:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb geen behoefte aan een tweede simkaart. Nou ja, ik heb inderdaad een tweede simkaart maar die is niet van Simyo! 🆒
Reputatie 5
Badge +11
Hoi anton_vnn,

Ik heb in het topic dat je zelf al doorlinkt deze vragen reeds beantwoord, maar ik zal de conclusie ook hier delen.

Maar houdt hoop, wij zijn als provider steeds in beweging, dus wie weet gaan we deze dingen nog aanbieden. Al is nu niet te zeggen of en wanneer. Zolang genoeg klanten het maar netjes vragen, hebben wij een luisterend oor.

Reageer